Gamer.nl Register FAQ Calendar
User Name
Password

Go Back   Gamer.nl Forum > Archief 2 (gnl 1999-2007) > Action Games

Thread Tools
Malachai
Registered User
Old 11th April 2000, 14:06

Malachai's Avatar

Kan iemand mij vertellen hoe ik Unreal met D3D aan de praat krijg. Als ik bij advanced options kies voor direct3d dan gebeurt er niets ?. Het lijkt me nl. geen glide0only spel ?.

Thx
Malachai is offline  
Detonate
Newbie
Old 11th April 2000, 16:12

Detonate's Avatar

Wat zou er dan moeten gebeuren? Hij rendered hem dan alleen in D3D ipv Glide, ziet er ongeveer hetzelfde uit als het goed is.

Maar als je een voodoo kaart hebt kun je hem beter op glide runnen, runt nog altijd beter dan D3D. Alleen voor TNT2 etc is D3D goed.

Please orrect me if I'm wrong, dacht dat het zo werkte maar not entirely sure.

Detonate is offline  
Malachai
Registered User
Old 11th April 2000, 17:03

Malachai's Avatar

Ik heb een V770. Daarom moet ik hem in D3D draaien. Alleen als ik hem daarop zet hou ik nog steeds een pixelbrij over.....
Malachai is offline  
Detonate
Newbie
Old 11th April 2000, 20:07

Detonate's Avatar

Weird, ik heb zelfde kaart, maar nul probs. Nieuwste patch gedownload? v413 is dat, maar die schijnt af en toe ook dat probleem te hebben, probeer anders v405b ofzo. Als je em niet kan vinden mail me maar, dan upload ik em wel ergens naartoe.
Veel sxs
Detonate is offline  
Malachai
Registered User
Old 11th April 2000, 20:10

Malachai's Avatar

Het is ook heel weird , want UT draait wel als een trein bij mij , maar Unreal niet [img]gathering/icons/icon2.gif[/img]
Malachai is offline  
Xtinction
Member
Old 12th April 2000, 14:23

Xtinction's Avatar

Oh je hebt het over unreal 1? Nou ik heb de nieuwste patch gedownload en toen deed ie het gewoon ('k heb ook een v770). De graphics blijven echter wel minder dan in UT, maar toch redelijk smooth
Xtinction is offline  
Xtinction
Member
Old 12th April 2000, 14:25

Xtinction's Avatar

Nog wat: je hebt ook de resolutie veranderd? Want hij draait dan standaard in 512xnogiets en dat verklaart de grotere pixels...
Xtinction is offline  
Joran Polak
Administrator
Old 13th April 2000, 10:26

Unreal is puur een Glide spel.

de D3D patch is later er bijgekomen. Out of the Box ondersteunt nogeens D3D ! (en ze geven hem wel weg bij D3D kaarten)

225F is geloof ik de laatste en het werkt ook voor geen meter.......ik heb ergens ooit een beta van 226 gezien....maar volgens mij wordt er niks meer aan dit spel gedaan
Joran Polak is offline  

Thread Tools

Forum Jump

All times are GMT +2. The time now is 05:59.