Gamer.nl Register FAQ Calendar
User Name
Password

Go Back   Gamer.nl Forum > Gaming > Gaming Algemeen
Closed Thread

Thread Tools
Lord Vampire
Administrator
Old 9th January 2008, 16:43

Lord Vampire's Avatar

Quote:
Originally Posted by Xevo View Post
Ik vind het bureau van Lord Vampire er echt heel vet uitzien(pagina 1). De collectie games enzo, stereo erbij. Of was het de Illidan poster? o^

deze topic.
Thanks! Ik heb inmiddels mijn 17" voor een 20" breedbeeld mogen vervangen en de 5.1 set is naar mijn PS3 verhuisd (zoals op de foto te zien van mijn PS3), zodat mijn bureau nog net wat rustiger is. Maar ben er zelf ook wel blij mee zo Die poster komt trouwens uit de PU, die ik speciaal heb gekocht voor die poster (Ik speel niet eens WoW, maar hou wel erg van Warcraft).
awesome
Old 9th January 2008, 16:47

MuperSario's Avatar

Xfire: sneox

Ik zal de gamebladen eens wat vaker in de gaten houden, ben nog opzoek naar wat gameposters . Ik kijk ook al zon half jaar tegen mijn I <3 Beer poster .

- Darryl Fitton
MuperSario is offline  
Parasite
unraz
Old 9th January 2008, 17:00

Parasite's Avatar

Quote:
Originally Posted by Liquid_T<NL> View Post
Hooolland Hooligans!!
Zit die vlag ook op je bomberjack?
Samen met de swastika's en zo'n grote Bulldog ;P
Parasite is offline  
Revolt
Milieu onbewust
Old 9th January 2008, 18:58

Revolt's Avatar

Hoezo pleur je die stekkerdoos en die enorme voeding van je Xbox niet gewoon achter je TV meubel?
Quote:
Originally Posted by foxhound View Post
Jos niet voor het 1 of ander, ik bekijk net de foto van je kamer, kan me herinneren dat jij net als ik redelijk lang op gamer(s).nl te vinden bent, je bent 25 en ik zie de flippomappen en actionmannen nog in de kast staan.
Moet ik me zorgen maken? }:
Als je mijn kast openmaakt is het op alle planken tot en met mijn middel (daar onder kijk ik toch nooit meer) ook volgepropt met een kilootje of 50 aan lego, flippomappen en sticker verzamelalbums, action mannen, playmobil en noem al die troep maar op.

Last edited by Revolt : 9th January 2008 at 19:03 .
Revolt is offline  
jos
Winner A1GP South Africa
Old 9th January 2008, 19:46

jos's Avatar

Quote:
Originally Posted by foxhound View Post
Jos niet voor het 1 of ander, ik bekijk net de foto van je kamer, kan me herinneren dat jij net als ik redelijk lang op gamer(s).nl te vinden bent, je bent 25 en ik zie de flippomappen en actionmannen nog in de kast staan.
Moet ik me zorgen maken? }:
Ik ben nu eenmaal iemand die zijn inrichting en dergelijke nooit verandert. Die Flippomappen zijn nog van toen ik in groep 8 van de basisschool zat. Die heb ik toen in die kast neer gezet en ondertussen staan ze al 13 jaar lang op dezelfde plaats. De overige inhoud van die kast staat er al net zo lang en veel spullen zelfs nog langer. Ik ruim dat gewoon nooit op. Ik zet die zooi in die kast neer en het komt er vervolgens nooit meer uit. Ik heb ook nog steeds hetzelfde behang en dezelfde gordijnen ophangen als toen we hier kwamen wonen (toen zat ik in groep 3) en ik heb dus nog altijd behang met dinosaurussen (op de foto niet te zien) en gordijnen met auto's. Ik heb zelfs nog het lesrooster van de eerste klas van de MAVO hier ophangen.

Mijn kamer ziet er dus al jaren lang precies hetzelfde uit, met als enige verschil dat er eens in de paar jaar een andere PC komt te staan.

Ik ben overigens wel van plan om die kast binnenkort eens leeg te gaan maken. Mijn games-kast is namelijk vol en ik wil in die kast dus eigenlijk mijn games gaan opbergen.

Quote:
Originally Posted by Parasite View Post
Overigens mag je je alleen maar zorgen maken om die gordijnen van Jos
Zie hierboven.
Stop die harde schijven maar in je RAID.
jos is offline  
Oxgene
...
Old 9th January 2008, 20:32

Oxgene's Avatar

Je bent 25 en woont nog thuis, dus zorgen maken we ons zowieso wel
Oxgene is offline  
One_Eight_Se7en
ng een 'Bram'
Old 9th January 2008, 20:52

One_Eight_Se7en's Avatar

Pfoe.. mn vriendin en ik hebben in de kerstperiode geloof ik voor 2000 euro aan de slaapkamer verbouwd

Het enige wat daar nu nog mist is een X360 en dan is het ook een game-room Nu enkel nog een bedroom
One_Eight_Se7en is offline  
Like-a-Bunny
Administrator
Old 9th January 2008, 20:55

Like-a-Bunny's Avatar

Wii: 2053 7527 4477 5606

Quote:
Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
Pfoe.. mn vriendin en ik hebben in de kerstperiode geloof ik voor 2000 euro aan de slaapkamer verbouwd

Het enige wat daar nu nog mist is een X360 en dan is het ook een game-room Nu enkel nog een bedroom
Kijk, dat is nog eens goed geregeld o^.
Banned
Old 9th January 2008, 21:07

Quote:
Originally Posted by jos View Post
Ik ben nu eenmaal iemand die zijn inrichting en dergelijke nooit verandert. Die Flippomappen zijn nog van toen ik in groep 8 van de basisschool zat. Die heb ik toen in die kast neer gezet en ondertussen staan ze al 13 jaar lang op dezelfde plaats. De overige inhoud van die kast staat er al net zo lang en veel spullen zelfs nog langer. Ik ruim dat gewoon nooit op. Ik zet die zooi in die kast neer en het komt er vervolgens nooit meer uit. Ik heb ook nog steeds hetzelfde behang en dezelfde gordijnen ophangen als toen we hier kwamen wonen (toen zat ik in groep 3) en ik heb dus nog altijd behang met dinosaurussen (op de foto niet te zien) en gordijnen met auto's. Ik heb zelfs nog het lesrooster van de eerste klas van de MAVO hier ophangen.
Zie hierboven.
Had ik ook, door het verhuizen allerlei zooi weggesmeten. Maarja flippo's zijn ook wel vet, ik heb ook al m'n knuffels nog. Bewaar ik voor later als ik zelf kinderen heb of als ik op mezelf woon voor in m'n game kamer, lekkere hang bank met dikke TV met knuffels over de bank heen en een geyle homoseksuele xbox en PS3 uber PC aan m'n TV en mooie 5.1 set en dan Mooi platform voor muis en tobo, gaat heerlijk worden. Tot die tijd liggen ze in een kast
Maar ik herken het wel, had ook nog een redelijk kinderlijke inrichting, maarja er iets aan veranderen is ook zo'n gedoe he.

Quote:
Originally Posted by Faure View Post
@Para, nice Alien poster. Ben enorm fan van die films . Ik ben op zoek naar die van Stewie (fam guy) in een Alien egg. Ik hou van die parodien. Zo heb ik bijvoorbeeld Homer in scarface style aan de muur hangen.
Morgen hang ik hem ook op (die poster, iets smaller maar langgerektere versie) en dan zal ik kamer effe opruimen en gelijk pics maken. Moet sommige dingen nog wat netter wegwerken.
Tsurany is offline  
Cenix
Semi-postmodernist
Old 9th January 2008, 21:39

Cenix's Avatar

@Liquid_T: Waar ik benieuwd naar ben, is of die Ambilight relaxed is.

@Lord Vampire: Chille kamer

Dan nu mijn hut:

Plafondventilator doet het jammer genoeg niet meer, die moet ik nog een keer opnieuw aansluiten.

Sin City en Beatles poster en niet te vergeten een klein schilderijtje van een koe.

TV die ik zelden gebruik. In het (zelfgemaakte) tv kastje zit mijn dvd collectie (toch nog iets van 60 stuks) en mijn dvd speler. Daarnaast staat mijn electrische Ibanez gitaar.

En dan wat betreft gaming: alleen een Toshiba laptop . In onze gezamelijke kamer staat ook nog een SNES waar we regelmatig Tetris, Mario Kart en Super Mario World op spelen. Voor de rest zie je op mijn bureau een (lege) printer/scanner staan. En in de kast staat mijn LP speler en mijn prachtige fruitschaal. Verder nog een stereo, mijn cd collectie en mijn pc games (zijn er niet veel). Links zie je nog een paar boeken, de rest staat er niet echt op.
Banned
Old 9th January 2008, 21:45

Mooie Sin City poster, weet je nog waar je heb gekocht hebt en of ze meerdere posters hadden? Ik vind enkel de standaard posters van die vrouw, die 3 vrouwen of van Hartigan in zwart wit met de tekst Hell of a way to end a partnership.
Tsurany is offline  
foxhound
They are the very best
Old 9th January 2008, 22:14

foxhound's Avatar

Quote:
Originally Posted by Oxgene View Post
Je bent 25 en woont nog thuis, dus zorgen maken we ons zowieso wel
+1 voor deze opmerking, prachtig!

Nee Jos ik begrijp je helemaal, teminste er zijn genoeg mensen die alles bewaren en als jij er verder niet aan stoort, dan is dat toch prima. Die flippo's verkoop je nog een keer als collector's item en die gordijnen zijn over 2 jaar weer helemaal in! Het viel me gewoon op, ik woon zelf op kamers dus dan is het vanzelfsprekend dat je anders gaat wonen maar ook toen ik nog thuis woonde, verandere/groeide de inrichting van mijn kamer toch wel met de leeftijd mee. Ieder zijn eigen ding & dat is volgens mij ook helemaal de insteek dit topic.

Weltruste voor straks allemaal en Jos handjes boven de dekens maar eerst even geheel insmeren met die aardige collectie Aloe Vera producten die ik daar op je kastje, naast de Acti..sorry Official Merchandise-pop Sam Fisher en dat schattige blauwe beertje zie staan

Foxhond
Ȃ
Old 9th January 2008, 22:40

NickName's Avatar

Steam: NickName

De pics zijn een beetje crappie maar ik had geen zin om de camera helemaal af te stellen en een statief te halen ed. Hij is niet zo goed in het donker en al helemaal niet als je dan een beetje beweegt.

:3 Anime Ninja 2007 :3
NickName is offline  
Lord Vampire
Administrator
Old 9th January 2008, 22:41

Lord Vampire's Avatar

Grappig om te zien hoeveel (breedbeeld) Samsung monitoren hier wel niet voorbij komen.
The Dutch Slayer
Old 9th January 2008, 22:43

slayernl's Avatar

Steam: petrit

Kijk dat willen we zien mooie en veel foto's!
gaaf ingericht en lkkere boxen!
https://twitter.com/TheDutchSlayer
slayernl is offline  
Tsurany
Banned
Old 9th January 2008, 22:45

Boxen stop je een kind in, dit zijn speakers. En ze geven idd mooi geluid, heb dezelfde.
Tsurany is offline  
NickName
Ȃ
Old 9th January 2008, 22:49

NickName's Avatar

thx, aan de achterkant heb ik nog kleinere speakers als surround

Dat de ps3 zo maar op de grond staat komt omdat ik m momenteel nergens kwijt kan.

NickName is offline  
Fenix
Woef?
Old 9th January 2008, 22:57

Fenix's Avatar

Ik ben het met je eens Foxhound, maar als iemand thuis woont kan het nog begrijpen. Wil je jouw opstelling ook tonen?

Zal de mijne binnenkort posten.
Fenix is offline  
One_Eight_Se7en
ng een 'Bram'
Old 9th January 2008, 23:12

One_Eight_Se7en's Avatar

Can't be arsed to clean this mess... misschien vrijdag, als ik weekend heb
Al valt het wel mee, in vergelijking met de TERING-bende bij sommigen!

Maar goed, ik ga geen troep op internet knallen, dat vertik ik
One_Eight_Se7en is offline  
Liquidje
Administrator
Old 9th January 2008, 23:55

Liquidje's Avatar

Steam: LiquidT

@Nickname: is die wallpaper op de onderste foto van FLCL?
Ȃ
Old 10th January 2008, 00:00

NickName's Avatar

Uhm, volgens mij wel ja
http://members.chello.nl/b.soethof1/...8632673769.jpg

NickName is offline  
Liquidje
Administrator
Old 10th January 2008, 00:08

Liquidje's Avatar

Steam: LiquidT

zomg die heb ik ook gehad!
Nigga stole my (ex-)wallpaper!!
Ȃ
Old 10th January 2008, 00:09

NickName's Avatar

Ik vond het wel een toepasselijke wallpaper. Ik heb m wel wat donkerder gezet in de XMB anders kon ik de tekst niet zo goed lezen.

NickName is offline  
Koei
:*(
Old 10th January 2008, 01:26

Koei's Avatar

Steam: Koeitje

Pff wel commentaar krijgen op die E60 ghettoblasters maar over klasse speakers niets zeggen

http://www.last.fm/user/Koeitje
Koei is offline  
MuperSario
awesome
Old 10th January 2008, 08:08

MuperSario's Avatar

Xfire: sneox

@Seabass: Tis wow, en ik doe niks anders ;P

- Darryl Fitton

Last edited by MuperSario : 10th January 2008 at 09:29 .
MuperSario is offline  
Closed Thread

Thread Tools

Forum Jump

All times are GMT +2. The time now is 04:22.