Gamer.nl Register FAQ Calendar
User Name
Password

Go Back   Gamer.nl Forum > Offtopic > Hardware, Software & Gadgets
Reply

Thread Tools
DPhoenix
MCSA
Old 23rd December 2002, 21:17

DPhoenix's Avatar

[GSM] Nummer blokkeren

Een oude-huisgenoot/loser/nerd/mede-student }: belt mij heel af en toe op mijn mobiel tijdens een van zijn trieste buien.

Nu vraag ik me af of ik zijn nummer ook kan laten blokkeren. Ik heb Vodafone Prepaid. Vodafone bellen misschien?
Ninja Tuned
Old 23rd December 2002, 21:21

Chente's Avatar

Re: [GSM] Nummer blokkeren

Quote:
Originally posted by DPhoenix
Een oude-huisgenoot/loser/nerd/mede-student }: belt mij heel af en toe op mijn mobiel tijdens een van zijn trieste buien.

Nu vraag ik me af of ik zijn nummer ook kan laten blokkeren. Ik heb Vodafone Prepaid. Vodafone bellen misschien?
Met sommige Nokia-toestellen kan het wel. Je kan de mensen uit je telefoonlijst in bellergroepen verdelen en dan aangeven welke groepen je mogen bereiken. Je kan dus een ignore-groep aanmaken. Probleem is dan dat je alleen oproepen kan ontvangen van mensen in bellergroepen die je toestemming hebt gegeven. Dus mensen die niet in een groep zijn opgenomen kunnen je dan niet bereiken...
MCSA
Old 23rd December 2002, 21:25

DPhoenix's Avatar

Maar als ik hem blokkeer met Nokia toestel dan kan hij toch nog voicemail achterlaten?
Ninja Tuned
Old 23rd December 2002, 21:28

Chente's Avatar

Helaas wel ja, maar je hoeft die persoon in ieder geval niet te spreken. Maar ik mag hopen voor je dat als ie constant je voicemail krijgt dat ie dan vanzelf ophoudt met bellen.
ejtnaJgnireT
Old 23rd December 2002, 21:39

TeringJantje's Avatar

En anders een ander nummer nemen, of te wel een nieuwe prepaid kaart en hem dan dat nummer niet geven. Gegarandeerd dat het werkt en je krijgt ook geen voice-mail van hem.
.:::cogito ergo sum:::.
Old 23rd December 2002, 21:44

Black Mask's Avatar

Ik heb dit es een keer gedaan:

Elke keer opnemen, en dan op een papiertje opschrijven:
  • Datum en Tijd van opname vb: 23 Dec 2003 21:38
  • Wat hij/zij heeft gezegd vb: stil gebleven, niks gezegd
  • Tijd van ophangen vb: 23 Dec 2003 21:39

Als je er 10 van hebt 'verzameld' binnen een paar weken. Dan wordt dit beschouwd als stalken.

En dit opsturen naar je telefoonmaatschappij ( Ben, DutchTone, enzo ). En zeggen dat je wordt gestalked, of lastig gevallen wordt.

Ze gaan checken in hun database of het echt is gebeurt ( deze telefoontjes ) en sturen dan een brief naar degene .

Ik heb KPN, en zij hebben degene een brief gestuurd dat hij wordt aangegeven bij de politie als hij et nog 1 keer doet.

Maar in jouw geval, is het niet zo erg, heel af en toe.

Als et nou elke dag was, dan heb je em zo in de kraag te pakken.

Dit moest ik bij KPN doen, maar je kan ook ff VOdafone service lijn bellen, om te vragen wat je ertegen kan doen.

Als je dit niet wilt doen, dan heb je nog altijd dit:
1 tip: neem op, en hang meteen weer op. Dit vinden ze irritant Ze bellen je meteen terug, en nu moet je gewoon een uurtje je telefoon uit doen. Ze worden pist off
Black Mask is offline   Reply With Quote
Fenix
Woef?
Old 23rd December 2002, 21:59

Fenix's Avatar

LOL @ BLack Mask

Zit hier ook met een Nokia en Vodafone. Bestaat er ook zo'n regeling voor sms? Vriend van mij heeft hetzelfde maar hij zei laatst dat hij gespammed werd.
Fenix is offline   Reply With Quote
Black Mask
.:::cogito ergo sum:::.
Old 23rd December 2002, 22:04

Black Mask's Avatar

Quote:
Originally posted by Fenix
LOL @ BLack Mask

Zit hier ook met een Nokia en Vodafone. Bestaat er ook zo'n regeling voor sms? Vriend van mij heeft hetzelfde maar hij zei laatst dat hij gespammed werd.
Ik heb ervaring met 'gestalked worden'. Maar sms weet ik niet precies. Ik weet wel dat als je om de 5 min. een sms krijg : DIT TOESTEL IS GESTOLEN , wat dat betekent Hahahahaha

Je moet ff vodafone service lijn bellen, die vertellen wel wat je eraan kunt doen. Ze moeten wel, want je betaalt aan hun je telefoonkosten. Je bent klant.
Black Mask is offline   Reply With Quote
liet
aapsig
Old 24th December 2002, 01:55

Ik had een paar weken lang op mijn voicemail elke dag een stuk of 5 berichten waar ik een buitenlandse vrouw hoorde praten, met daarachter allemaal geschreeuw .

Ging een paar weken lang door, en toen ineens was t afgelopen.
Heel raar.
liet is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Forum Jump

All times are GMT +2. The time now is 13:38.