Gamer.nl Register FAQ Calendar
User Name
Password

Go Back   Gamer.nl Forum > Gaming > Strategie, Roleplaying & Puzzelen
Reply

Thread Tools
[TR]Sypher
Member
Old 10th October 2007, 12:07

[TR]Sypher's Avatar

Quote:
Originally Posted by Tigershark View Post
Een vraag over de boerderijen met schapen en koeien; kan je die alleen bouwen op plaatsen waar die beesten in het wild rondlopen? Ik kwam op een van de niet-campaign maps slechts een enkele groep schapen tegen, en dat schoot niet echt op.

nee je kan de boerderijen ook gewoon naast je stad bouwen dan lopen de schapen naar je boerderrij toe als je die gemaakt hebt.pas wel op omdat wolfen je schapen kunnen aanvallen !!!
en je moet natuurlijk de territory eerst veroveren

-The greatest good you can do for another is not just share your riches, but to reveal to him his own.
[TR]Sypher is offline   Reply With Quote
Dennepen
Junior Member
Old 16th October 2007, 12:34

Heeft iemand die klote missie met die Trebuchets al gehaald? Damn... wat een massa soldaten heeft die tegenstander op het laatst.
Dennepen is offline   Reply With Quote
ProXi
Registered User
Old 21st October 2007, 00:03

ProXi's Avatar

welke is dat?
ik ben bij 6
hoeveel zijn er eigenlijk
en kan je nou maar met 1 volk spelen?

vind het trouwens wel beetje eentonig worden ondertussen

Last edited by ProXi : 21st October 2007 at 00:06 .
ProXi is offline   Reply With Quote
=HellFire=
Member
Old 21st October 2007, 21:16

Jahoor, moet je een muur bouwen om je kamp, doe je dat, pakt ie het niet.... wat een loze objective zeg. Heb ik zeker een paar gebouwen verkeerd neergezet ofzo... Hoe moet ik nou weten hoe die muur neergezet moet worden!? En sowieso, wat boeit mij die muur nou!

Zit nu al vast in lvl 2 :').
=HellFire= is offline   Reply With Quote
Las Vegas
Member
Old 21st October 2007, 21:35

Las Vegas's Avatar

Quote:
Originally Posted by =HellFire= View Post
Jahoor, moet je een muur bouwen om je kamp, doe je dat, pakt ie het niet.... wat een loze objective zeg. Heb ik zeker een paar gebouwen verkeerd neergezet ofzo... Hoe moet ik nou weten hoe die muur neergezet moet worden!? En sowieso, wat boeit mij die muur nou!

Zit nu al vast in lvl 2 :').
Same, heb ook nog niet echt een oplossing kunnen vinden ofzo, daarom lag het spel ook snel weer op de brandstapel _O-
Las Vegas is offline   Reply With Quote
=HellFire=
Member
Old 21st October 2007, 23:50

Quote:
Originally Posted by Las Vegas View Post
Same, heb ook nog niet echt een oplossing kunnen vinden ofzo, daarom lag het spel ook snel weer op de brandstapel _O-
Hah, en iemand anders beweert er totaaaaaaaaaaal geen last van te hebben en vindt het haast best game ever! Zie m'n review voor die reactie. :')
=HellFire= is offline   Reply With Quote
Dennepen
Junior Member
Old 22nd October 2007, 00:12

Quote:
Originally Posted by ProXi View Post
welke is dat?
ik ben bij 6
hoeveel zijn er eigenlijk
en kan je nou maar met 1 volk spelen?

vind het trouwens wel beetje eentonig worden ondertussen
Missie nr. 10.
Geen idee hoeveel er in totaal zijn.
ProXi
Registered User
Old 23rd October 2007, 20:53

ProXi's Avatar

Weird
Ik had geen enkel probleem in level 2

oke heb dus nog sowieso 3 levels te gaan dan
aangezien ik nu in 7 zit
Registered User
Old 24th October 2007, 16:33

In missie 3 of 4, weet niet welke, hij heet Narfang ieg, moet je een knight bevrijden uit de gevangenis. Dit is nadat je met een dief een document uit het storehouse hebt gejat.

Hoe bevrijd je de knight? Het lukt me niet, zeer frustrerend... ):]

edit: laat maar, had niet genoeg gelezen

Last edited by Halfmalle : 24th October 2007 at 16:53 .
Halfmalle is offline   Reply With Quote
SturmxHawke
Registered User
Old 26th October 2007, 11:52

Settlers... ah zo'n leuke serie Ik heb zelf deel 2 en 3 van de serie veel gespeeld. Deel 2 is geloof ik met die soort corruptie, dat het land zo zwart wordt, mijn moeder zit nu veel achter deel 3, met die amazones. Alleen zit ik bij een missie vast Moet het opnemen tegen een leger dat zo ongeveer 5x zo groot is als dat van mij met alleen volledig opgewaardeerde romeinen. Na het meerdere malen te hebben geprobeerd heb ik het helaas moeten opgeven.

Dit spel lijkt mij wel een leuk spel, ik heb het een keer gezien bij een vriend, ik zal kijken of ik hem kan vinden klinkt een goed spel, ben wel een fan van de Settlers-reeks.
SturmxHawke is offline   Reply With Quote
Maverock
Member
Old 15th November 2007, 12:31

Zo wat valt dit spel mij tegen.. bij missie 15, en verveel me elke missie echt dood om objectives te halen.. verder tot nu toe 4 nietszeggende filmpjes en die vechtunits zijn ook belachelijk.. geef mij maar de romeinen zonder pluimpje, met pluimpje en grote pluim van Settlers 3.. en het zoeken naar kool, iron, steen en goud ipv dat alles nu netjes klaar voor je ligt :s
Maverock is offline   Reply With Quote
Dennepen
Junior Member
Old 23rd November 2007, 17:21

Quote:
Originally Posted by Maverock View Post
Zo wat valt dit spel mij tegen.. bij missie 15, en verveel me elke missie echt dood om objectives te halen.. verder tot nu toe 4 nietszeggende filmpjes en die vechtunits zijn ook belachelijk.. geef mij maar de romeinen zonder pluimpje, met pluimpje en grote pluim van Settlers 3.. en het zoeken naar kool, iron, steen en goud ipv dat alles nu netjes klaar voor je ligt :s
Dude..

Hoe heb je die missie met die trebuchets gehaald?
Want die massa soldaten is niet te verslaan. :')
Maverock
Member
Old 25th November 2007, 00:32

phoe, tijd geleden.. goed je basis opbouwen en flink uitbreiden (iron/steen fixen) met muren je toegang tot je gebied blokkeren en eerst met een dief goed verkennen .. volgens mij zijn die trebuchets namelijk niet de enige missie (en als ik het goed heb heb ik heel lang over die trebuchets vernietigen gedaan en gebeurde er praktisch niets met die stad die je 'zo snel mogelijk!!' moest helpen..) verder blijft het een kutspel
Liquidje
Administrator
Old 30th November 2007, 10:06

Liquidje's Avatar

Steam: LiquidT

Iemand die die mening met Maverock deelt? Ik vond namelijk Settlers II en III de shit Een van de weinige RTS games die ik kicke vond.
Member
Old 2nd December 2007, 09:09

Het is gewoon te saai.. ik heb dat nog nooit echt over een spel gezegd :-/
zelf moeilijke objectives zijn makkelijk te maken, je bouwt gewoon eerst je basis heel ver uit en dan pas vervul je de vroege objective.. heb je daarna alle tijd en manschappen voor de opdrachten.. bleh!
Mjr_Winters
Registered pwner
Old 11th December 2007, 14:32

Mjr_Winters's Avatar

Ik vond het vanaf deel 3 al niet leuk meer. Ze moeten weer het idee van paden doen met dat vervoeren, en met die soldaatjes die met goud beter worden. Want dat is voor mij het 'settlers ' idee. Geen gelul met gebouwen upgraden en inspiratieloze combat.
Registered User
Old 18th December 2007, 20:02

Quote:
Originally Posted by vanreden View Post
Jammer van de problemen met Settlers VI, maar buiten dat toch wel een erg leuk deel in de Settlers-serie.

Heb alleen een vraagje: ben nu bij missie 4 in de Campaignmode en moet bij de vijand een ridder bevrijden die in de gevangenis opgesloten zit. Nu heeft de vijand uiteraard een muur om zijn stad heen gebouwd en als ik daar met mijn soldaten aankom gaat de poort dicht. Maar hoe kom ik binnen en kan ik de ridder bevrijden? Heb inmiddels van alles al geprobeerd, maar lukt me niet. Oplossing zal wel heel simpel zijn, maar ik zie 'm niet. Dus help, please!?
Ik kom er nog niet uit kan iemand mij helpen?
MjFox is offline   Reply With Quote
aXe
Die-Hard RPGer
Old 18th December 2007, 21:58

aXe's Avatar

Steam: khalen
Wii: 3229-8801-4666-5118

Quote:
Originally Posted by MjFox View Post
Ik kom er nog niet uit kan iemand mij helpen?

Send your soldiers to the gate of the town, then follow the wall to the east and south over the river (regardless of season, that part of the river is not blocking movement) You will find a palisade that your soldiers can burn down. Enter the city, defeat the enemy soldiers and sen Your hero to the Prison Tower. When he is near enough, a little bar will vanish and you can click the icon above the tower to free hakim.

When you get the message that your soldiers are out of ammunition while attacking the palisade, lead them back to the next outpost, nearby they take new torches automatically. Or, if you play Marcus, he can support new torches himself to the surrounding soldiers.

Last edited by aXe : 18th December 2007 at 22:02 .
aXe is offline   Reply With Quote
Frankdubbe
Registered User
Old 21st December 2007, 03:38

Setllers empire-heritage probleem

Hallo
Ik bezit -The Settlers-Heritage of king + expansion pack- en ook de laatste nieuwe-The Setllers -rise of empire-
beide games lopen vast na een tijdje
Freezes-scherm loopt vast monitor slaat af
Ik ben hopeloos op zoek naar de oplossing van dit probleem!!!!!!!!

De games zijn beide geinstaleerd op 2 pcs-LAN-die volledig inorde zijn-de ene draait onder xp de andere vista
Aan de pcs kan het niet liggen!!!!!!!

ati 9800 pro onder xp 3400
geforce 8800 gt onder vista dual core

De games zijn beiden upgedate....
De games zijn origineel gekocht bij Free record shop
Ik gebruik geen Nocd cracks

GRTZ
DB
Frankdubbe is offline   Reply With Quote
TiaNoZ
Registered User
Old 27th December 2007, 19:18

ik kom niet uit bij level 4

Quote:
Originally Posted by vanreden View Post
Jammer van de problemen met Settlers VI, maar buiten dat toch wel een erg leuk deel in de Settlers-serie.

Heb alleen een vraagje: ben nu bij missie 4 in de Campaignmode en moet bij de vijand een ridder bevrijden die in de gevangenis opgesloten zit. Nu heeft de vijand uiteraard een muur om zijn stad heen gebouwd en als ik daar met mijn soldaten aankom gaat de poort dicht. Maar hoe kom ik binnen en kan ik de ridder bevrijden? Heb inmiddels van alles al geprobeerd, maar lukt me niet. Oplossing zal wel heel simpel zijn, maar ik zie 'm niet. Dus help, please!?
Quote:
Originally Posted by rudolfb View Post
Je moet beetje door de rivier lopen zodat je aan het oosten van haar kamp uit komt..
dit heb ik dus gedaan, in de winter kan ik lopen tot aan de zuid, maar verder ook niet, n beetje de bewakers uitlokken... maar hoe kan ik hakim bevrijden? met wie, dief, ridder, soldaat?? met dief lukt me niet (terwijl die toch naast de gevangenis staat)
stel de ridder moet perse bij de gevangenis komen, hoe komt ie daar dan...

in het spel wordt ook verteld dat een soldaat gebouwen in brand kunnen steken, aan de oostelijke kant zie ik houten muur, maar die kan ik ook niet in brand steken...

kan iemand mij helpen?? alvast bedankt

Last edited by TiaNoZ : 27th December 2007 at 19:25 .
TiaNoZ is offline   Reply With Quote
jos
Winner A1GP South Africa
Old 27th December 2007, 19:28

jos's Avatar

Quote:
Originally Posted by TiaNoZ View Post
dit heb ik dus gedaan, in de winter kan ik lopen tot aan de zuid, maar verder ook niet, n beetje de bewakers uitlokken... maar hoe kan ik hakim bevrijden? met wie, dief, ridder, soldaat?? met dief lukt me niet (terwijl die toch naast de gevangenis staat)
stel de ridder moet perse bij de gevangenis komen, hoe komt ie daar dan...

in het spel wordt ook verteld dat een soldaat gebouwen in brand kunnen steken, aan de oostelijke kant zie ik houten muur, maar die kan ik ook niet in brand steken...

kan iemand mij helpen?? alvast bedankt
Zie deze post:
http://forum.gamer.nl/showpost.php?p...&postcount=143

Je moet dus toch die houten muur in brand steken en dan met je hero die toren in gaan.
Stop die harde schijven maar in je RAID.
jos is offline   Reply With Quote
AverageGamer
Member
Old 29th December 2007, 18:45

Ik heb nog nooit een game uit deze serie gespeeld. Vroeger speelde ik Knights and Merchants, vond ik erg leuk, vooral het economie gedeelte. De tutorial van de demo van Settlers 6 vind ik leuk, maar ik vind het wel jammer dat ze het economie-systeem hebben vereenvoudigd. Juist het idee dat de boom eerst gekapt wordt, dan naar de volgende schakel gaan om er planken van te maken en dan pas naar het pakhuis gaan lijkt me leuk, maar dan moet je wss settlers 5 of 4 gaan spelen? Ik heb gelezen dat deel 5 vrij veel op het vechten gericht was en het is zoiezo niet leuk om eerdere editie van een spel te gaan spelen als er al een verbeterde en mooiere versie uit is. En het leuke van deze game is dat ie juist weer terug gaat naar de roots en het meer om de economie draait, dus dan neem je niet gauw een eerdere versie.
AverageGamer is offline   Reply With Quote
Maverock
Member
Old 30th December 2007, 09:03

Settlers 3 lijkt het meeste op jou beschrijving.. dat was echt 1000x beter dan deel VI
katzi
Registered User
Old 10th February 2008, 14:22

help hoe kom ik uit level 15!

Ik zit vast in ik geloof level 15. Het vorige level (met die brug) net afgerond. In level 15 begin je meteen in een vijandelijke stad en moet je naar een stad in het noorden. Het lukt mij alleen steeds niet om uit de vijandelijke stad te komen. Binnen no-time ben ik steeds dood, erg frustrerend!
Ik hoop dat iemand een tip heeft!

- edit:
Gevonden! Je stuurt gewoon een leger onderdeel naar de stadspoort. Daar verschijnt dan een icoontje dat deze open gaat. Vervolgens ren je met je ridder naar buiten en het level kan weer verder gaan......o^

Last edited by katzi : 10th February 2008 at 23:00 .
katzi is offline   Reply With Quote
declercq_wouter
Registered User
Old 8th June 2008, 10:17

k zit al vast in level 2. Hoe kan ik iets kopen? Ik ben als een gek op dat knopje aan het drukken maar er gebeurt echt niks?

Iemand enig idee hoe je kan kopen? Verkopen kan ik wel vlot , maar kopen lukt me echt niet!
declercq_wouter is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Forum Jump

All times are GMT +2. The time now is 18:57.