View Full Version : Titan Quest
Duran
29th February 2008, 13:20
En ik ben EN BLIJF ook een die-hard PC-Gamer, maar ik snap wel een beetje
waarom developers en uitgevers soms de kots krijgen van de PC-markt.
-
Bedankt aan alle fanboys (downloaders) voor het te gronde richten van een
uitstekende developer.
Jullie zijn goed op weg.
jos
29th February 2008, 22:49
-
uitstekende developer.
Jullie zijn goed op weg.
Inderdaad. Ik wordt echt kots- en kotsmisselijk van die gore klotedownloaders die voor geen ene fuck willen luisteren. Het boeit totaal niks hoe vaak je ze met de neus op de feiten drukt, ze blijven gewoon doorgaan met downloaden en blijven maar volhouden dat het allemaal wel mee valt met hoe veel er gedownload wordt. "Hoeveel mensen downloaden nu? Hooguit 5% van alle games wordt gedownload." Ze hebben gewoon een dikke plank voor die arrogante harses en zien echt niet in dat dit percentage vele malen hoger ligt.
Ga maar eens naar een willekeurige school toe en loop daar een willekeurige klas binnen en vraag naar het downloadgedrag, dan zul je merken dat vrijwel de hele klas downloadt en en er van die hele klas misschien twee of drie man zijn die wel games koopt. Goh, wat ligt het percentage van gedownloade games toch laag... Doe die ogen eens open en kijk hoe de gehele industrie van de PC-Games volledig naar de typhus gaat.
- In Amerika zijn nog maar 14% van alle verkochte games PC-Games.
- Pure PC-shooters komen vrijwel niet meer uit. Games zijn tegenwoordig vrijwel allemaal multi-platform waarbij de PC wordt opgescheept met een (vaak brakke) port, áls er al een PC-versie uitkomt.
- Zelfs Epic zet de PC al op de tweede plaats.
- De enige PC-Game die in Amerika meer dan een miljoen exemplaren heeft kunnen verkopen was World of Warcraft: Burning Crusade, terwijl bij de console-games de laatste game uit de top zelfs nog bijna twee miljoen exemplaren heeft kunnen verkopen.
- De best verkopende FPS voor de PC is Call of Duty 4 met 383.000 (plaats 4 in de top 10 van best verkochte PC-Games, waarbij plaats 1, 2 en 3 voor World of Warcraft: Burning Crusade, World of Warcraft en The Sims 2 Seasons Expansion Pack zijn (The Sims staat overigens vijf maal in de top 10)), terwijl de game voor de xbox360 alleen al 3.040.000 over de toonbank ging.
Alsof er acht maal zo veel console-gamers zouden zijn die Call of Duty 4 spelen dan PC-Gamers die Call of Duty 4 spelen. Maarja, je kunt zo veel preken houden als je wilt, het interesseert ze toch geen ene zak. Maarja, download allemaal maar lekker door. Ik ga wel op zoek naar een andere hobby, als jullie het nodig vinden om de alles te downloaden dat los of vast zit. Ik ben dat smerige volk echt zat.
Het meest irritante is nog wel dat er geen ene fuck aan gedaan wordt om die smerige honden (ja, lekker dan dat ik fel reageer, maar hoe moet ik ze dan noemen? Gamers zijn het namelijk niet, want een echte gamer koopt zijn games) te doen stoppen. Nouja, Brein haalt dan een aantal torrent-sites uit de lucht, maar over het algemeen gebeurt er vrijwel niks. Er wordt altijd wel weer iets gevonden waarom bepaalde websites of programma's niet helemaal illegaal zouden zijn en manieren om te kijken wat iemand download mogen weer niet vanwege inbreuk op privacy. Doe toch normaal. Iedereen ziet toch dat [een bepaalde Zweedse site met een schip als logo waarvan ik de naam hier niet genoemd wil zien] zo illegaal als de pest is. Ja, ze hosten dan wel geen bestanden, maar ze helpen wel met het verspreiden van illegale content en het is toch overduidelijk dat die site alleen maar als doel heeft om het verspreiden van illegale zooi te vergemakkelijken. Het is toch te belachelijk voor woorden dat zulke sites nog niet eens uit de lucht te halen zijn! Achterlijke kut-wetten ook waardoor je kan doen en laten wat je wilt. Pak die gozer gewoon op en geef hem levenslang. Duw die achterbakse loser in een hokje van één bij één en laat hem geen daglicht meer zien totdat dat hart van hem (dat hij volgens mij nog niet eens heeft) is gestopt met kloppen.
Als je te hard rijdt, krijg je ook een bekeuring. Zelfs al rijd je slecht een paar kilometer te hard, zelfs dan moet je nog betalen. Overal zetten ze flitspalen neer om te controleren of je niet te hard rijdt of door rood rijdt. Waarom kan er niet een organisatie worden opgericht die toezicht houdt op het downloaden van illegale content? Ja, we hebben Brein, maar wat heb je daar nu aan? Zelfs als je iemand kent die nog geen enkele legale game, DVD of CD in huis heeft en je geeft hem aan bij Brein, dan kunnen ze er nog niets tegen doen. Geef Brein dan wat meer rechten, net zoals de politie ook de rechten heeft om mensen te bekeuren als ze te hard rijden of door rood rijden. Laat Brein lekker het netwerkverkeer monitoren (En dat volk moet niet zeiken over privacy, want hoe belangrijk zijn die e-mailtjes nu of die MSN-gesprekken die een burger voert? Daarbij is controle heel normaal: Op het vliegveld wordt ook gecontroleerd of je niks meesmokkelt, de politie kan je ook vragen om je paspoort, als je in een winkel werkt en je gaat naar huis, ben je in veel winkels ook verplicht om je tas te laten controleren op gejatte spullen, telefoongesprekken worden ook al decennia lang afgeluisterd. Waarom zou monitoren van netwerkverkeer dan niet mogen?) en verplicht de ISP's om de persoonsgegevens vrij te geven van illegale downloaders, dan kan het probleem van het illegaal downloaden best worden aangepakt. Maarja, met de huidige wetten is het eigenlijk onmogelijk om iets tegen illegale downloaders te doen en kunnen ze gewoon rustig hun gang gaan en kunnen ze lekker verder gaan met het totaal naar de typhus helpen van onze hobby.
Daarbij zou ik ook willen zien dat er véél meer actie wordt ondernomen om downloaders met de neus op de feiten te drukken. Op scholen wordt al jaren lang seksuele voorlichting gegeven. Geef die scholieren ook voorlichting over de gevolgen van illegaal downloaden. Kinderen weten meestal nog niet eens dat ze illegaal bezig zijn en als ze dat op een gegeven moment gaan beseffen zijn ze er zo aan gewend om alles te downloaden, dat het moeilijk is om dan ineens alles te gaan kopen. Geef die kinderen al meteen ieder jaar voorlichting over de gevolgen. De jeugd van tegenwoordig is namelijk zo opgegroeid met illegaal downloaden, dat ze vrijwel niet meer te veranderen zijn. Druk ze gewoon vanaf de basisschool al met de neus op de feiten door ieder jaar voorlichting te geven. Als er dan ook nog eens echt actie zou worden ondernomen tegen illegale downloaders en je ze kan afschrikken met de straffen die ze kunnen krijgen, kan er echt wel iets gedaan worden tegen het illegaal downloaden.
Maarja, de dag dat zulk soort maatregelen wereldwijd worden doorgevoerd, is op de dag dat Sinterklaas, de Paashaas en de Kerstman besluiten om hun feestdag gezamenlijk te vieren op 31 Februari.
Nogmaals:
Downloaders bedankt!!!
Jaja, ik weet dat ik fel reageer, maar zou je dan ook niet zwaar pissig worden van dat volk?
"Er wordt echt niet zo veel gedownload, hoor." Wat een achterlijke mongolen. :')
Like-a-Bunny
29th February 2008, 22:52
-
uitstekende developer.
Jullie zijn goed op weg.
Reageer anders ook even in het Assassins Creed - topic.
Het blijkt dat de pc-versie namelijk een maand voor release online te vinden is, sinds vandaag.
Ontopic: ik ben TQ incl. IT er op het moment op aan het knallen, ben wel weer toe aan een lekkere hack & slash. Sowieso te lang geleden dat ik mezelf nog eens lekker in een game verloren heb.
Sobek
1st March 2008, 13:17
Ja, ik heb TQ + IT ook nog niet helemaal uitgespeeld. IT nog niet te verstaan.
TQ had ik al 2x uitgespeeld, maar met IT erbij werd mijn aandacht ineens verzwakt toen ik Guild Wars had gekocht.
Ik was ook een downloader, maar nu niet meer, want ik werd dat illegaal erop zetten van games helemaal zat vooral Sims 2 gaf heel veel problemen met alcohol 120%. Vanaf toen zei ik: "geen kopiën meer op mijn PC".
Groet van een PC gamer... :bier:
"geen kopiën meer op mijn PC".
Zo mag ik het horen. :)
[een bepaalde Zweedse site met een schip als logo waarvan ik de naam hier niet genoemd wil zien]
Nog iets:
Moet je op die website eens op "Juridische vraagstukken" klikken en die antwoorden lezen op de e-mails die ze krijgen. Ik kan me zo gruwelijk ergeren aan die typhusleijer!
Even terug naar RPG's:
Dat Numen had ik laatst ook al wat informatie over opgezocht en vond ik er inderdaad ook wel interessant uitzien. :)
Marco24gr
1st March 2008, 18:12
Als je te hard rijdt, krijg je ook een bekeuring. Zelfs al rijd je slecht een paar kilometer te hard, zelfs dan moet je nog betalen. Overal zetten ze flitspalen neer om te controleren of je niet te hard rijdt of door rood rijdt. Waarom kan er niet een organisatie worden opgericht die toezicht houdt op het downloaden van illegale content? Ja, we hebben Brein, maar wat heb je daar nu aan? Zelfs als je iemand kent die nog geen enkele legale game, DVD of CD in huis heeft en je geeft hem aan bij Brein, dan kunnen ze er nog niets tegen doen. Geef Brein dan wat meer rechten, net zoals de politie ook de rechten heeft om mensen te bekeuren als ze te hard rijden of door rood rijden. Laat Brein lekker het netwerkverkeer monitoren (En dat volk moet niet zeiken over privacy, want hoe belangrijk zijn die e-mailtjes nu of die MSN-gesprekken die een burger voert? Daarbij is controle heel normaal: Op het vliegveld wordt ook gecontroleerd of je niks meesmokkelt, de politie kan je ook vragen om je paspoort, als je in een winkel werkt en je gaat naar huis, ben je in veel winkels ook verplicht om je tas te laten controleren op gejatte spullen, telefoongesprekken worden ook al decennia lang afgeluisterd. Waarom zou monitoren van netwerkverkeer dan niet mogen?) en verplicht de ISP's om de persoonsgegevens vrij te geven van illegale downloaders, dan kan het probleem van het illegaal downloaden best worden aangepakt.
First of all je rant wel heel erg.
Second of all, ja de console markt is VEEEEEEL groter dan de pc-games markt omdat er veel meer mensen een console in huis hebben om te gamen dan een pc.
Maar daar wil ik niet eens op reageren.
ik reageer ff op wat ik van je gequote heb.
Msn gesprekken monitoren?
Internet verkeer monitoren?
Bekijk het ff, het gaat niemand een reet aan welke sites ik bezoek, wat ik bespreek met mijn vrienden op msn of wat ik wel of niet download.
Als jij zo graag wil dat je gecontroleerd wordt, be my guest maar ik hou van mijn privacy en het gaat ze nogmaals geen REET! aan wat ik op het internet doe!
Neemt niet weg dat ik het eens ben met de rest, downloaden is MeH!
Zowel pc/ps2/ps3/xbox/xbox360 etc, want jij ook die games worden geript en gedownload meer dan je denkt.
Liquid_T<NL>
2nd March 2008, 12:20
Alsjeblieft kap met die hele warez discussie. Inderdaad, TQ is voor een groot deel kapot gegaan door piracy, maar schiet niet compleet door met allemaal rants en extreme maatregelen, het is nu eenmaal zo en elke keer die discussie starten is enkel vervelend.
Sobek
2nd March 2008, 13:25
TQ is gewoon een super hack & Slash spel. Hij treurt over het verlies van een goed spel. Dan lopen de emoties wel eens hoog op.
N.B. denken jullie trouwens echt dat jullie niet "gelezen" worden op het internet? Big Brother is echt overal. Ze hebben allemaal Carte Blanche, alleen weten de meesten dit niet en is dit juridisch niet te gebruiken... (dat wilde ik nog ff zeggen)
Kadett
2nd March 2008, 14:46
Ik zal even ontopic doen.
Damnz wat is het makkelijk als Brigand eigenlijk. Heb elke keer gelijk door goede armor/wapens te vinden. Ben nu lvl 25 en doe rond de 200 dps. Heb ook rond de 200 armor. Weet nog wel toen in conquerer speelde dat ik in babylon achter elkaar het loodje legde.
Kitoshi
2nd March 2008, 17:20
Geweldige game, Titan Quest.
Het valt me op dat veel mensen hier altijd voor een mix en match build van melee/magic gaan, of pure melee/melee.
Ik zelf heb 2 classes gespeeld, Storm/Nature, en Dream/Nature, vooral die laatste is een ontzettend sterke build, maar heeft ontzettend veel nodig om zo sterk te worden, voornamelijk door middel van Elec Burn damage (veel armors en accesories and what not nodig om dat ver omhoog te gooien), combineer dat met hoge kans op stun door meerdere skills, en je hebt een ontzettend sterke character.
Storm/nature werkt ook heel sterk, door een hoog passthrough effect van Ice Shard, en meerdere shards per shot, werkt uitstekend.
Het nadeel van beide builds, je focussed jezelf helemaal op attack en int, en hebt dus bijna geen defence, maar wat een vriend van mij altijd zegt "als je 1 hit kan hebben, kan je tanken", dus zolang dat je lukt, zit je goed ;D.
jammer genoeg ben ik beide chars kwijt geraakt in formats, en switch naar nieuwe PC en zo slim geweest om geen backup te maken van die files.
langere post, maarja :D, w/e.
Sobek
2nd March 2008, 22:21
jammer genoeg ben ik beide chars kwijt geraakt in formats, en switch naar nieuwe PC en zo slim geweest om geen backup te maken van die files.
Echt balen.
Ik heb laatst wel een back-up gemaakt van TQ. Mijn PC moest worden ge-format-C-ed. Kon de saved games nog net redden...
Kitoshi
3rd March 2008, 03:26
Echt balen.
Ik heb laatst wel een back-up gemaakt van TQ. Mijn PC moest worden ge-format-C-ed. Kon de saved games nog net redden...
nice :), en was zeker balen ja, me storm/nature was lvl 56, en mijn dream/nature was level 62, dus ja, zeker balen ;D, maarja, misschien binnenkort maar ff overnieuwe beginnen, misschien nog een keer iets geks maken kwa build, een storm/dream ofzo.
SLASH
3rd March 2008, 23:55
wel balen ja
Heb me erg vermaakt met Titan Quest.
Ik denk dat er aan downloaden niet veel te doen valt. Torrentsites kan je best sluiten maar daar springen ze weer op een andere plek uit de grond
En dan heb je nog usenet, dat valt helemaal moeilijk te monitoren.
In de PC Gameplay van deze maand staat wel een interessant artikel over PC gaming, de tak wordt wel creatiever in het releasen van games. Er wordt veel online uitgegeven.
Maak me voorlopig geen zorgen dat er geen goede games meer op de PC zullen uitkomen en als dat wel zo is hebben we nog wel een backcatalogue waar je ook wel een paar jaar mee zoet bent.
Op consoles wordt ook het nodige gedownload. Daar zullen de gevolgen van piraterij ook niet te lang op zich laten wachten.
Ravaged
4th March 2008, 10:22
Ben het recent gaan spelen met vriend van me, bij hem thuis, met mini-LANnetje. Bevalt erg goed. Heb hier thuis een Conqueror staan (Warfare/Defense), en met de LAN ben ik momenteel rogue. Wilde eerst rogue/hunter worden, maar twijfel nog een beetje. Warrior spreekt me ook aan, of misschien zelfs Dream of Storm. Hangt ook beetje van vriend af. Hij heeft nu Earth, dus die zowieso niet.
Maar jammer dat het bedrijf kopje onder gegaan is. Ik laat de warez discussie voor andere topics... suffice to say; Ik ben erg tevreden dat ik hem heb gekocht en zeker geen spijt van gehad.
=HellFire=
4th March 2008, 10:40
En ik heb beide games (TQ en aanvulling IT) beloond met een mooie 8 dus aan mij ligt het ook niet!
Sobek
5th March 2008, 16:24
Ik heb deze thread op dit forum aangemaakt en TQ veel gespeeld, dus het ligt ook niet aan mij :P
RPGer
5th March 2008, 18:54
AAAhhh dus hier zitten alle PC gamers!! Ik ben momenteel zelf met Titan Quest aan de slag en ik ben zwaar onder de indruk van deze H&S, beetje te makkelijk alleen, zeker gezien je de eerste keer niet een hogere moeilijkheidsgraad kan kiezen. Balen alleen van Iron Lore, ik las het hier pas voor het eerst.. :(
Waarom komen jullie ook niet allemaal gezellig naar www.gamesmeter.nl? We hebben wat meer hardcore PC gamers nodig, anders verconsoliseerd het daar ook...!!
Staan nog geen berichten daar bij Titan Quest anders de mijne dus waar wachten jullie op!
Sobek
5th March 2008, 21:42
Nou, dit forum is prima voor mij hoor...
(no offence)
Illuvater
5th March 2008, 21:46
Wat dacht je ervan dat jij voortaan hier gaat posten RPGer? Genoeg PC related materiaal om te bespreken, veel visitors en wij hebben Jos.
Wat dacht je ervan dat jij voortaan hier gaat posten RPGer? Genoeg PC related materiaal om te bespreken, veel visitors en wij hebben Jos.
Hey, mijn naam wordt genoemd. O+
Ik heb het tijden gespeeld met een aantal vrienden. We speelden meestal in een groep en doordat we met veel mensen speelden worden de monsters ook moeilijker. Maar we zijn met dat groepje zo sterk dat we zo erg op schieten. Maar toen ik laatst solo even verder wilde waar ik was (3e moeilijkheidsgraad) was er niet door heen te komen met mijn Defense/Spirit (oftewel Spellbinder). Ik heb het spel + addon origineel liggen en vind het totaal geen miskoop :) Zal het vast nog wel weer eens spelen.
RPGer
13th March 2008, 10:51
Ik ben momenteel hunter / fire. Valt mij op dat als ik mijn dexterity verhoog de DPS of damage faktor niet omhoog gaat, maar als ik strength verhoog wel. Dat vind ik apart, sinds bij strength staat aangegeven dat dit alleen voor melee weapons is. Ik gebruik bow zoals je begrijpt. Kan iemand daar iets meer inzicht ingeven.
WeZet
13th March 2008, 10:55
Hey RPGer! Ik ken je wel van gamesmeter (http://www.gamesmeter.nl), maar ik ben hier ook actief, perfecte combinatie hoor! Teveel Consolefanboys daar, helaas... MAar ik blijf strijden.:duke:
Alleen zitten hier wat meer deskundige mensen, dat valt wel op.;P
RPGer
13th March 2008, 11:02
Ja gamemeter begint echt te verconsoliseren, ik wist niet wat ik zag toen ik hier 31 pagina's bij The Witcher zag staan, bij Titan Quest heb ik als enige gepost op gamesmeter! Lache man, ik vroeg me al af waar al die hardcore PC gamers zaten. Maarja gamesmeter is wel heerlijk overzichtelijk.
WeZet
13th March 2008, 11:23
Ja gamemeter begint echt te verconsoliseren, ik wist niet wat ik zag toen ik hier 31 pagina's bij The Witcher zag staan, bij Titan Quest heb ik als enige gepost op gamesmeter! Lache man, ik vroeg me al af waar al die hardcore PC gamers zaten. Maarja gamesmeter is wel heerlijk overzichtelijk.
Kijk maar eens op Tweakers (http://www.tweakers.net), Daar zitten ze bij Diablo 2 al minimaal 80 threads gehad, en per thread 80 pagina's, ga maar na. ;)
Ravaged
13th March 2008, 12:00
Ik ben momenteel hunter / fire. Valt mij op dat als ik mijn dexterity verhoog de DPS of damage faktor niet omhoog gaat, maar als ik strength verhoog wel. Dat vind ik apart, sinds bij strength staat aangegeven dat dit alleen voor melee weapons is. Ik gebruik bow zoals je begrijpt. Kan iemand daar iets meer inzicht ingeven.
Ik probeerde het net, maar ik krijg wel zeker een hoger nummertje bij Average Damage en DPS als ik een bow gebruik en m'n Dex ophoog. Misschien te lage hoeveelheid Dex? Probeer 's een ring van +14 ofzo, zou je toch verschil moeten zien.
Speel je met Immortal Throne, overigens? Misschien zit daar verschil in...
RPGer
13th March 2008, 14:08
Ja ik zie het verschil wel, en soms brengt bv een extra dex of strenght dezelfde verhoging in DPS, gekke is alleen bij strength vewacht je geen additionele DPS voor een bow, gezien die alleen voor melee weapons is.
Ravaged
21st March 2008, 15:04
Nieuwe liefde: Nature/Hunting.
Weet niet of het later nog steeds zo effectief is, maar momenteel is het heerlijk. M'n twee wolfjes gaan harder door een groepje satyrs dan een suicide bomber en ik sta erachter te knallen op archers/magiers. Ideaal.
Speel het bij een vriend ook. Is hij een Earth/Spirit combo en ondergetekende een Rogue/Dream combo. Heb het nog moeilijk met bijhouden. In den beginne was mijn kill rate veel hoger, maar nu loopt ie in te halen. Hij laat fireballs e.d voor wat het is, en focust op de buffs en de Elemental. Terwijl hij hele melee groepen bombardeert, loop ik van archer naar archer naar magier te rennen/teleporten en te killen. Werkt best lekker.
King Crimson
13th May 2008, 14:50
Zojuist heb ik TQ weer eens geïnstalleerd na een stop van 1,5 jaar. Heeft iemand tips hoe ik met een spirit/ ? een goede build kan maken?
Sobek
13th May 2008, 16:29
Hier vind je veel info over de skills
Titan Quest op Gamebanshee (http://www.gamebanshee.com/titanquest/skillmasteries.php)
TimoJasper
13th May 2008, 17:24
Ik hoop echt op een vervolg...
Kadett
13th May 2008, 18:29
Ik hoop echt op een vervolg...
Kan je lang wachten aangezien de dev naar de klote is.
King Crimson
13th May 2008, 20:00
Hier vind je veel info over de skills
Titan Quest op Gamebanshee (http://www.gamebanshee.com/titanquest/skillmasteries.php)
Ik las dat vooral Spirit + Storm/Earth geliefd is. Wat valt eigenlijk het meest aan te raden tussen Storm en Earth? En mits ik Spirit+Earth doe, welke pet kan ik dan het beste nemen?
Verder nog 2 vraagjes:
1. Stelt de online community nog wat voor?
2. Is Immortal Throne het waard om te kopen?
Ik heb die box toendertijd gekocht en als je het origineel vet vind dan vind je addon alleen maar leuker :)
De nieuwe gebieden hebben veel variatie en een leuk verhaal, maar bovenal veel monsters :D
Ik speel meestal op mezelf of met een aantal vrienden. Ik ben zelf niet zo'n random gamer. En gamen met een persoon die je niet eens kan verstaan is hetzelfde als in je uppie spelen.
Core Dweller is wel lacheuh :)
1. Geen idee. Ik speel niet online.
2. Immortal Throne is in mijn ogen zeker de moeite waard. Ik vond het echt een prachtige uitbreiding. Ik vind het toch wel één van de beste expansion packs. _O_
=HellFire=
13th May 2008, 21:59
Eigenlijk moet ik deze game ook maar weer es spelen.. it ain't half bad at all.
Sobek
13th May 2008, 23:26
... misschien vind je hier lui om on-line mee te gamen?
net dit spel gekocht via steam samen met de expansion pack voor €15 :) Nu aant downloaden. Is het trouwens aan te raden om direct online te gaan spelen of eerst singleplayer uitspelen.
Kitoshi
6th June 2008, 22:13
net dit spel gekocht via steam samen met de expansion pack voor €15 :) Nu aant downloaden. Is het trouwens aan te raden om direct online te gaan spelen of eerst singleplayer uitspelen.
als ik jouw was, zou ik eerst de single player doorlopen, raak je bekend met de controls, de gebieden, etc.
Ja en dan op de volgende moeilijkheidsgraad lekker online doen :)
Vooral de laatste moeilijkheidsgraad kan het erg leuk worden als je character niet goede build heeft (en soms kan het ook een voordeel zijn om ranged attacks te hebben ;))
Ben nu net begonnen. Als 1e mastery spirit gekozen :) best wel sterk tot nu toe met lifedrain enzo :). Maakt het nog wat uit of ik begin met immortal throne of met normale titanquest? Lijkt allebei op het zelfde startgebied.
edit: iemand nog suggesties voor 2e mastery? of alleen spirit blijven.
Liquid_T<NL>
7th June 2008, 12:36
Wordt dit spel nog veel gespeeld dan online?
Kitoshi
7th June 2008, 16:38
Ben nu net begonnen. Als 1e mastery spirit gekozen :) best wel sterk tot nu toe met lifedrain enzo :). Maakt het nog wat uit of ik begin met immortal throne of met normale titanquest? Lijkt allebei op het zelfde startgebied.
edit: iemand nog suggesties voor 2e mastery? of alleen spirit blijven.
je kan niet kiezen, immortal throne is een gebied na het einde van de originele Titan Quest, dus die kom je vanzelf tegen =).
Naast het nieuwe gebied heeft IT ook nieuwe items toegevoegd enzo.
2de mastery naast spirit zou ik helaas niet weten, nooit spirit gespeeld.
Heb earth erbij gekozen :) best wel vet liche king en meteoren gooien :). Vroeg me alleen af hoe ik die relics kan gebruiken. Iemand die het weet?
Lord Vampire
8th June 2008, 12:02
Relics zijn toch die dingen die op wapens kunnen? Je moet ze dan met rechtermuisknop aanklikken en naar het wapen slepen geloof ik en dan loslaten.
Ja kwam ik ook net achter. Toch bedankt. Iemand nog suggesties wat voor 2e mastery bij warfare te doen? Zelf lijkt nature wel goed met healing spells enzo.
Kadett
8th June 2008, 15:37
Als je IT doet dream mastery erbij nemen.
Doe geen IT had tq normaal al geinstaleerd toen IT. En geen zin om het hele 1e stuk weer opnieuw te doen.
Ravaged
10th June 2008, 10:01
Warfare/Rogue werkt best lekker, qua damage. Hunting ook als je je richt op spears. En natuurlijk Defense is geweldig erbij...
Ben zelf nu in single-player met Defense/Spirit aan 't rondhuppelen, en werkt best fijn. Defense bevalt me erg goed.
M'n hunter is nu bezig in Epic Hades, maar begint vrij lastig te worden. Zit te denken om weer ff vanaf Greece te beginnen, want zit behoorlijk onder level van tegenstanders. Maar archery bevalt me nog prima, alleen had ik nu wel Nature Mastery willen wisselen...
pico
10th June 2008, 12:02
Ben met m'n warrior toch weer vanaf IT begonnen. Inmiddels in the Orient lvl 28 Harbringer :) Echt zo vet. Veel life leech dus hoef amper pots te drinken en 1shot bijna alle vijanden :D
pico
12th June 2008, 15:29
Ow man die typhon is echt moeilijk als melee char. Uiteindelijk maar beetje shops afgestruind opzoek naar gear met lifeleach en toen lukte het net. Moest wel zorgen dat ie niet in de buurt van hades' standbeeld kwam en de meteoren ontwijken.
Nu op naar hades :)
Shakermaker
3rd July 2008, 19:44
Door al die hype rond Diablo 3 kreeg ik zin in een hack 'n' slash game. Net voor een tientje de Deluxe Edition van TQ bij de FRS gehaald. Al snap ik dat 'Deluxe' niet helemaal, want er zit niet eens een handleiding bij. Maar goed, zo moeilijk zal de game niet zijn. Ik post later wel ervaringen etc.
=HellFire=
3rd July 2008, 19:51
Spel laatst opnieuw geinstalleerd, maar ben amper ver: delphi. :+
Shakermaker
3rd July 2008, 19:56
Wat zijn leuke klasses? Ik speel in RPGs het liefst mage-achtige types.
Ravaged
3rd July 2008, 23:54
Er zijn twee Elemental-based masteries, die beide geweldig zijn voor een caster, namelijk: Earth (fire-damage) en Storm (Lightning en Frost-damage). Als tweede mastery is Spirit een redelijke toevoeging.
In theorie zijn ook Defense, Dream en Nature best goed als toevoeging, maar is wel lastiger met ability points verdelen. Maximizen is bijna een must, aangezien je later in het spel armor en weapons tegenkomt met hoge Strength- of Intelligence eisen. Defense heeft echter leuke skill (passive) die Strength requirements van armor verlaagt. Misschien de moeite waard...
Maar ik denk dat Earth/Spirit beste is voor beginner. En dan zo snel mogelijk die Magma Giant (o.i.d) nemen, ter bescherming.
Ik heb hem op m'n nieuwe PC geinstalleerd, en damn; wat zijn die graphics beeldschoon. En wat loopt het heerlijk vloeiend. Ben meteen voor een Haruspex (Hunting/Dream) gegaan, aangezien ik Hunting/Nature wel had gezien. Vriend van me heeft hem ook laatst aangeschafd, dus gaan we waarschijnlijk binnenkort ff coopen. :)
Wordt dit een beetje online gespeeld?
MuperSario
27th July 2008, 17:41
*graaft* |P
Ok, ik ben een dag of 3 geleden met Titan Quest (zonder expansion) en moet zeggen dat ik helemaal weg ben van deze game. Ben op dit moment een level 24 Pyromancer (alles Earth) en heb alles in de Core Dweller gestopt. Nu ben ik op het punt aangekomen dat ik punten in een 2de mastery ga stoppen. Ik ben mij dus aan het afvragen wat de slimste zet zal zijn.
Earth Mastery
* Single Profession: Pyromancer
* + Warfare Mastery: Battlemage
* + Spirit Mastery: Conjurer
* + Defense Mastery: Juggernaut
* + Nature Mastery: Summoner
* + Hunting Mastery: Avenger
* + Rogue Mastery: Magician
6 verschillende combinaties, en ik kan er eigenlijk maar 1tje doorstrepen. Defense, aangezien mijn CoreDweller altijd aggro pakt (heb gehoord dat hij zelfs op Legendary uitstekend aggro houdt) lijkt mij Defense een stomme zet.
Nature lijkt in mijn ogen ook niet zo verstandig omdat ik toch bijna nooit geraakt word.
Eigenlijk is mijn vraag: Battlemage (sterke speler + sterke 'pet') of Magician voor de poison (speler met poisons + sterke pet). Of eventueel iets compleet anders :P
|)
Chili Con Carne
22nd December 2008, 22:07
Wel heel erg oud, maar toch, word dit nog gespeeld door Gamer.nl ook nog online, heb hem namelijk net ook aangeschaft samen met de exp pack?!
Sobek
23rd December 2008, 12:56
TQ is een leuk en goed spel, misschien wat lineair, maar zeker goed in elkaar o^
Helaas heb ik de exp. niet helemaal uitgespeeld.
TQ normaal wel 2x, maar dat was zonder de exp. pack :)
Wellicht ga ik het nog eens afmaken,...
Chili Con Carne
24th December 2008, 11:25
Goed om te horen in ieder geval, ik vind de MP nogal raar in elkaar steken vergeleken met bv Diablo, ik denk dat het beter is deze met "bekenden" te doorlopen?
Black
25th December 2008, 13:10
Ik snap alleen niet goed waarom de game lagt als je en portal in gaat naar een town.
Ben eens als een hunter begonnen (Warrior verveelde me na 18 levels). Iemand tips qua skills en/of second mastery?
Lord Vampire
25th December 2008, 13:25
Goed om te horen in ieder geval, ik vind de MP nogal raar in elkaar steken vergeleken met bv Diablo, ik denk dat het beter is deze met "bekenden" te doorlopen?
Ja. Ik heb TQ alleen uitgespeeld en daarna met mijn broer online uitgespeeld en meteen de uitbreiding samen online doorgespeeld en dat is echt een geweldige ervaring. Sowieso is het een fantastisch spel, grafisch erg mooi, itemkoorts is erg hoog (hoewel nog niet van het niveau Diablo), maar al met al is het echt een waardige kloon.
Alleen het compleet bij elkaar sparen van een set armor is echt bijna niet te doen. Je moet echt ruilen met mensen op internet, anders lukt het je gewoon niet.
Ravaged
1st January 2009, 15:57
Ik snap alleen niet goed waarom de game lagt als je en portal in gaat naar een town.
Ben eens als een hunter begonnen (Warrior verveelde me na 18 levels). Iemand tips qua skills en/of second mastery?
Ik kan je Dream zeker aanraden. Heb er zelf ook van genoten. En werkt goed voor zowel ranged als melee hunter, mocht je na een tijdje willen switchen.
Ik speel het ook nog steeds. Bij vriend van me via LAN en thuis afentoe ff item runs... M'n vriendin is er ook ondertussen aan begonnen en verslaafd geraakt.
Black
1st January 2009, 16:16
Dat vraag ik me ook wel af. Waar run je voor items? Ook al zit ik net op het einde van act2 hehe. Itt Diablo2 zijn de bosses niet altijd zo duidelijk haha.
Ravaged
1st January 2009, 16:36
Eeehm... de centaur net na Sparta bijvoorbeeld. Steeds voor die Majestic Chest gaan. Cyclops kan ook, maar is van beide kanten een pokke eind lopen. In Epic komen sterke sub-bosses in verschillende gebieden, bijvoorbeeld een enorme Automaton net voor de ingang tot het labyrinth. Hij's zeker de moeite waard om te farmen. Het is wel vet saaaai... En je kan pech hebben, en alleen gele prut vinden.
Black
1st January 2009, 16:51
Die centuar ken ik wel ja. Die cyclops en/of dikke minotaur (ik ook niet meer wat het was) is idd veel te ver lopen :P Zelfde geld voor die spider queen.
Black
2nd January 2009, 20:30
Verdomme, level 29 templar, tegen Typhon. Wat een bitch :(
Kadett
2nd January 2009, 21:27
Lvl 29 is ook wel erg llag. Ik zat rond de 40 meestal tot ik bij Typhoon uitkwam. Maar deed ook echt alle sidequests en soms stukken terug voor extra loot/cash.
Ravaged
3rd January 2009, 05:31
Ik was net in de dertig ergens geloof ik, maar niet ver van de 29... Ik was meestal pas 40 in Epic. Maar Typhon is lastig, ja. Al vond ik het nog redelijk te doen als archer. Blijven rennen en schieten in de tussenpauzes waar hij net z'n spell heeft gecast. Vooral als hij staat te channelen voor die meteor regen ofzo, kun je een paar harde pijlen op hem af vuren. Wat voor skills heb je een beetje bij je Templar?
Black
3rd January 2009, 13:38
ik ongeveer dit:
http://www.titancalc.com/TitanCalc.asp?mastery=Templar&master1=5&master2=9&sa=0&m1=32-0-1-0-1-0-0-1-6-0-1-0-0-0-6-0-1-0-0-0-6-0&m2=16-0-1-0-0-4-4-2-0-0-2-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0
Moet Phantom strike even zien te maxen voordat ik Typhon weer opneem. Ging gister goed (beetje rondrennen en wachten totdat de skill weer is gecharged). Had Typh halverwege maar had toen potions nodig. Naja, als je weg gaat en je komt terug is hij gewoon weer full health haha
Illuvater
3rd January 2009, 17:55
Ik heb TQ ook maar weer eens opgepakt. Level 11 Harbinger tot dusver, nu de Centaur/Cyclops maar farmen voor wat goede items. Want die ontbreken tot dusver, waardoor ik alleen maar op potions kan vertrouwen om te overleven.
Mojo_
3rd January 2009, 18:56
Ben er ook mee begonnen, level 9 Rogue atm.
Zeer leuke game.
Mod
Lilith : The World of Jalavia
17 navigation portals
+666 customized creatures
+250 monstrous bosses
+33 quests to accomplish
+45 NPC et merchants
+15 000 words of dialogues, quests and names
+110 mysterious, great and dangerous, adventures areas
+Dozens of immersing musics
+40 Respoints for faster navigation throughout the continent
+70 levels at the end of legendary mode
+150 hours of play
+2800 hours of work
+Je hebt ook een Classic versie, dus zonder die nieuwe Masteries.
Info+DL : http://stekel.wikidot.com/start(2de link links)
Masteries edition pic,
-> (masteries standalone+ info http://masteries.titanquestvault.ign.com/index.html)
http://stekel.wdfiles.com/local--files/start/NewmasteriesSmall.jpg
Black
4th January 2009, 18:26
Apart zo'n mod, ik hou het nog even bij de vanilla haha. Net eindelijk Typhon in elkaar gebatst op normal. Vrij moeilijk :( Nu in Hades :)
Ligt het trouwens aan mij of is er geen portal op Olympus?
degodvader
4th January 2009, 18:39
Dankjewel voor die mod, TQ meteen weer opgestart!
Black
4th January 2009, 19:49
Hades is ook weer tikkie moeilijker. M'n Templar drinkt potions als water terwijl ik toch 80% fire en pierce resist heb. Daarbij 50% cold & lightning. Is mijn armor (ong 400) oid gewoon te laag?
martvlbr
5th January 2009, 00:39
Ik heb Titan Quest gekocht voor mijn zoontje - waar kan ik een Nederlandstalige handleiding vinden (ik vind ze niet op www.easyinteractive.nl zoals op de doos aangegeven staat)? Met dank.
Shakermaker
5th January 2009, 01:00
Ik heb Titan Quest gekocht voor mijn zoontje - waar kan ik een Nederlandstalige handleiding vinden (ik vind ze niet op www.easyinteractive.nl zoals op de doos aangegeven staat)? Met dank.
Er is geen Nederlandstalige handleiding gok ik. EasyInteractive heeft alleen de Engelse (http://www.easyinteractive.nl/~easyinteractive/Manuals/TGC185/TGC185%20Titan%20Quest.pdf) en als er érgens een Nederlandstalige zou zijn, is het daar (het staat inderdaad op de doos, ook bij mij). Maar het is gelukkig geen moeilijke game. Ik gok dat je zoontje binnen een middag doorheeft hoe het werkt door gewoon een beetje te proberen en de eerste paar levels te spelen. Die leggen alles redelijk goed uit en ook als je geen engels spreekt, krijg je wel een idee wat je moet doen.
Ravaged
5th January 2009, 09:55
Hades is ook weer tikkie moeilijker. M'n Templar drinkt potions als water terwijl ik toch 80% fire en pierce resist heb. Daarbij 50% cold & lightning. Is mijn armor (ong 400) oid gewoon te laag?
Hier is Vitality damage veelal aanwezig... Maar komt genoeg andere magic soorten tegen. Ik heb ook altijd moeite in Hades. Alles is daar een tikkie sterker.
Seal64
5th January 2009, 22:49
Die is er inderdaad niet. Die website heeft wel een downloadlink voor de NL handleiding, maar als je die volgt krijg je alsnog een Engelstalige handleiding voor je neus. Wen er maar vast aan, Nederlands is in de gamewereld nou niet echt een heel gangbare taal. Bovendien is Iron Lore inmiddels ook ten onder gegaan dus verwacht ook niet dat er nog een NL versie gaat komen. Sommige bedrijven steken er wat extra moeite in om een NL handleiding te maken, en een paar vertalen ook het spel zelf, maar er zijn er ook maar zat die het allemaal wel geloven. Ubisoft vertaalt al erg lang, waarbij Beyond Good & Evil een zeer fraai voorbeeld is, álles in het Nederlands, tot de in-game teksten en zelfs bordjes op straat en al, maar ook EA timmert aardig aan de weg op dit gebied, al ben ik niet zo'n fan van NL in games. "Gearresteerd" klinkt in Need for Speed toch nét niet hetzelfde als "Busted!".
Then again, het spel is inderdaad helemaal niet zo ingewikkeld. Hier en daar kan het gebeuren dat je wat sidequests mist omdat je niet doorhad dat je terug moest om met iemand te gaan praten, maar de hoofdquest kun je niet missen en zolang je maar onthoudt dat je alles opraapt wat een paarse naam heeft en met alle poppetjes praat die een uitroepteken boven hun hoofd hebben, kom je er ook wel. Meestal sla ik al het geouwemiep toch over omdat het nogal langdradig wordt.
Illuvater
6th January 2009, 10:27
Zo, ook weer goed bezig. Level 22 Harbinger ondertussen, met redelijke equipment. Het enige waar ik me vooralsnog op focus is attack speed, en dat gaat ten koste van mijn armor waardoor ik nog steeds volop aan de potions zit.
Black
6th January 2009, 12:22
Ja dat heb ik nu ook Illuv :( Ik zit er aan te denken om toch maar betere equipment te zoeken gericht op vitality resist en hogere armor (en eventueel offensive/defensive ability?) M'n speed is wel 180% met 410 DPS. Maar ik zuip potions weg met de liter :(
Sobek
6th January 2009, 13:05
Zeer verslavend die potions :D net als de gameplay van TQ
Illuvater
6th January 2009, 13:05
Irritant ja. Ik zit er ook over te denken om maar even een farmer aan te maken die items voor mijn Harbinger kan farmen. Maar dat klinkt weer als werk en ik speel dit spel juist ter ontspanning B)
Welk lvl is jouw Templar dan Black? Je DPS klinkt iig niet verkeerd voor Normal toch? Ik zit @ level 22 (begin Egypt) nog met zo'n 180DPS en een AS van 130%. Heb wel bijna genoeg spullen om een Deathrattle arcane item te maken (moet nog 1 spectral matter) die weer 15% AS geeft en nog wat andere boosts.
Ik heb vooral snel een nieuwe chestpiece nodig...Maar al het blauw/groene grut wat ik vind is voor casters en hunters. :(
Black
6th January 2009, 13:31
level 34 @ Hades normal. Maar die vitality damage aanvallen kicken mijn ass hard. Sowieso kicken ze mn ass hard lol. Gewoon te lage armor denk ik.
Stats:
181% AS
375DPS (geen 410 als ik dacht )
Defense
401 armor
Block 20% - 120 damage
Resists
80% fire
72% cold
80% lightning
0% poison (boeit me ook niet haha )
80% piercing
0% bleeding
50% vitality
60% energy
170% stun
30% skill disruption
Daarbij 251 offensive ability en 212 defensive ability. Ik denk dat ik mn armor en defensive omhoog moet gooien?
Illuvater
6th January 2009, 13:38
Het enige wat echt laag is zijn je OA en DA. Die zijn bij mij @ 22 al een stuk hoger dan dat ze bij jou zijn momenteel. OA maakt niet zo veel uit, je doet alleen wat minder crits, maar DA is voor een Templar wel belangrijk, omdat je nu veel meer crits ontvangt, wat natuurlijk niet de bedoeling is. Volgens mij zit ik al op 300 OA en 250 DA met mijn Harbinger. Zal vanavond even checken.
Heb je punten gestopt in de Dream skill die hiermee te maken heeft? Ben de naam kwijt, maar volgens mij is het Lucid Dream.
Black
6th January 2009, 13:42
Premonition heb ik 6/6 jep. Geeft me 18% naar elke. Maar als het in eerste instantie al laag is dan helpt het niet veel ;) Vraag me alleen af hoe ik het hoger krijg.
Deathrattle heb ik overigens ook. Erg handig artifactje o^
Resistances iets omlaag gegooid:
78 fire
51 ice
66 lightning
12 poison
44 piercing
maar wel mn OA en DA omhoog, naar 286 AB en 385DA. Armor iets omhoog naar een totaal van 446
edit:
weer paar nieuwe items gevonden. OA/DA is nu 286/491 en 566 armor
Ravaged
6th January 2009, 18:21
Armor is ook niet een totaal getal als het gaat om geraakt worden, als ik het goed begreep. Als je lage armor op je hoofd heb zitten, wordt je daar dus makkelijker geraakt. Zijn bepaalde kansen per lichaamsdeel. Dus redelijk belangrijk dat je overal goede armor hebt. De Defense skill voor met Armor en % Armor protection gaan op alle armors.
Of ik moet het fout hebben.
Zit nu weer Haruspex te spelen, die ik na een crash was kwijt geraakt (:(). Nog steeds een van m'n favo combinaties (Hunting en Dream, en dan op ranged gericht. Heb redelijke blauwe boog, en redelijk goede armor (wat ik met higher levels had gevonden o.a...;)). Zit nu die Spider Queen beetje te farmen, een paar keer. En dan op naar Delphi!
Black
6th January 2009, 19:16
Cerberus net verslagen en zit in Elysium. Eerste keer rende ik door een van zn vuurstralen en was ik in 1x dood _O-
King Crimson
6th January 2009, 19:58
Het begint weer te jeuken. :(
Hoewel ik het nooit zo intensief als Diablo II gespeeld heb, is dit toch wel een game die je steeds weet te boeien.
Black
6th January 2009, 20:05
ach valt wel mee. Diablo2 was echt waanzinnig verslavend. Echt een perfecte H&S game in die tijd. Ik vind TQ lang niet zo fantastisch. Zal wel aan de nostalgie liggen :D
Wat ik zo jammer vind is dat het Magic Find principe er niet meer is. Oh mijn god, Magic Find <3 Ik was er gek op :D
Ravaged
6th January 2009, 22:05
Ik heb Diablo II nooit heel veel gespeeld, maar vind Titan Quest beter. Net iets boeiender verhaal, de mythologie spreekt mij meer aan dan de fictieve wereld van Sanctuary, en het class en skill-systeem vind ik leuker werken.
Illuvater
6th January 2009, 22:16
Alleen jammer dat het qua balancering niet kan tippen aan D2. Sommige combo's in TQ zijn echt overpowered. Maar goed; ILE is er dan ook niet meer om patches uit te brengen.
Verder vind ik Diablo's setting vele malen boeiender. Maar het oog wil ook wat, D2's resolutie geeft me tegenwoordig hoofdpijn. B)
Black
6th January 2009, 22:42
Ja dat is beter verwoord, Diablo is boeiender naar mijn mening. TQ misschien wat dieper uitgewerkt maar kan toch niet tippen aan het epische duivelse verhaal van diablo. Tristram <3 Andariel <3 Mephisto <3
Black
7th January 2009, 16:28
Yay vandaag Hades in elkaar geschopt. Wat een eitje was dat :)
Ravaged
7th January 2009, 16:52
Hades vond ik inderdaad best meevallen. Beetje leuke equipment gedropt?
Oh, en verwacht niet te veel van Epic. Epic Greece en Egypt zijn een plakje cake.
Ik en vriend van me zijn net in Egypt beland met Epic. Gaat redelijk lekker. We hebben beide paar paarse items en een rits blauwe. Ik ben aardig tevreden met Prophet (Dream+Storm). Had in Hades heel veel moeite, maar Epic gaat weer heerlijk.
Black
7th January 2009, 17:40
Nee, bosses droppen echt klote bij mij de eerste keer. Typhon en Hades allebij alleen maar gelen. Greece epic is idd saai. Ben gewoon langs alle monsters gelopen en zit nu halverwege. Gear gaat wel, rits blauwe inderdaad maar nog geen enkele paarse tegen gekomen : :((
-edit- Ah net mn eerste paarse gevonden. Blessing of the Gods :) Amulet met hoop resistances.
RomeoX
29th March 2009, 04:20
Even bezig met achterstallig onderhoud, wat betreft het spelen van games. Momenteel dus bezig met Titan Quest. Inmiddels met twee karakters TQ uitgespeeld, een keer alleen (Harbinger) en een keer in coop met mn vriendin (Warlock). Beide karakters zitten nu ongeveer halverwege Immortal Throne. Zwaar verslavend inderdaad, het speelt als een trein, hoog tempo, maar ik weet nog niet of ik na Immortal Throne tweemaal te hebben gespeeld het ook nog eens in Epic en Legendary ga doen. Daarvoor heb ik toch nog iets teveel andere spellen liggen die nog (uit)gespeeld moeten worden. :)
Lord Vampire
29th March 2009, 10:58
Ik had hetzelfde. Titan Quest helemaal uitgespeeld, alleen, en vervolgens met mijn broer nog een keer doorgelopen en Immortal Throne er achteraan geplakt, toen die net uit was. Hij is daarna nog wel verder gegaan, maar ik had ook niet echt zin om er nog zoveel tijd voor uit te trekken.
Daarnaast is de balans niet echt eerlijk verdeeld (misschien inmiddels wel), maar als Fighter heb je het veel moeilijker dan als Pyromancer.
topper
29th March 2009, 11:00
Titan Quest moet je eigenlijk wel op epic en legendary spelen om het uit te spelen. Het is niet echt een andere spelmodus, maar gewoon een verlenging van het spel eigenlijk xD
Normal kun je zo even doorheenlopen. :P Echt, pas bij epic en vooral legendary krijgt het vinden van goede items echt een waarde :)
Lord Vampire
29th March 2009, 11:04
Titan Quest moet je eigenlijk wel op epic en legendary spelen om het uit te spelen. Het is niet echt een andere spelmodus, maar gewoon een verlenging van het spel eigenlijk xD
Normal kun je zo even doorheenlopen. :P Echt, pas bij epic en vooral legendary krijgt het vinden van goede items echt een waarde :)
Dat is wel zo, maar het kost erg veel tijd om het geheel 3 keer door te lopen. Te veel tijd vond ik. Zeker omdat ik het spel al 2 keer had uitgespeeld.
topper
29th March 2009, 12:40
Dat is wel zo, maar het kost erg veel tijd om het geheel 3 keer door te lopen. Te veel tijd vond ik. Zeker omdat ik het spel al 2 keer had uitgespeeld.
Ja snap ik. Ik heb telkens als ik normal heb uitgespeeld, dat de verveling een beetje toeslaat. En als je dan op epic weer overnieuw begint heb ik zoiets van: Been there, done that.
Maar toch zijn de items pas leuk op epic en legendary, dus nu ga ik me er doorheen zetten. (zit in act IV - normal) ;D
RomeoX
29th March 2009, 13:40
Tja, ik ben wat dat betreft niet zo op items gefocussed. Ik vind het wel mooi natuurlijk om wat unieks te vinden, maar een volledige set krijg je pas als je gaat farmen, en als ik ergens een pesthekel aan heb... :P
Daarnaast is voor mij een veel belangrijker onderdeel van een spel het verhaal, het ontdekken van nieuwe gebieden, en het doen van quests. En de lol daarvan is natuurlijk met het opnieuw doorlopen van de gebieden op epic en legendary verdwenen. Dat heb ik na één keer wel gezien in dit spel. Daarvoor is het mij toch net wat te lineair. :)
Sobek
30th March 2009, 10:54
Titan Quest is idd lineair, maar wel een sterk spel. o^
Helaas is Iron Lore ten gronde en is er geen vervolg.
Zelf heb ik ook nog nooit de epic uitgespeeld en de reden is vergelijkbaar met RomeoX.
Het is al weer een tijdje geleden dat ik TQ heb gespeeld dus misschien dat is er binnenkort eens weer mee begin...:)
RPGer
30th March 2009, 12:16
Zit er toevallig ook weer in, had hem nooit uitgespeeld..blijft de beste Hack&Slash die ik ooit heb gespeeld, en heb er bv meer mee dan Diablo.
The chosen One
30th March 2009, 13:56
Heb hier juist stukken minder mee. Zeer weinig gespeeld.
Duran
7th October 2009, 13:44
Bump !
Een leuk weetje voor de liefhebbers van Titan Quest.
Verscheen vandaag op www.rpgwatch.com.
Nor surprisingly, TitanQuest.net is following Crate Entertainment - formed by several ex-Iron Lore staffers - and a change of name for the forum for Crate's upcoming hack'n'slasher reveals the title: Grim Dawn.
There's no new information at this stage but a name is a start.
ben benieuwd, heb me flink geamuseerd met TQ.
pico
25th October 2009, 11:06
Iemand die dit zo nu en dan nog doet? Zit op einde van act 1 nu. Erg tof :D Een champion
M!chel
20th January 2010, 18:32
Ben er ook weer mee begonnen, ik zit nu halverwege Egypte.
Maar ik moet het niet te lang achter elkaar spelen want dan raak ik het snel beu.
Sobek
25th January 2010, 11:59
Vreemd genoeg heb ik Titan Quest & IT ook weer uit de kast gehaald.
Had het nog nooit uitgespeeld en wil dit nu wel doen :)
Mijn character is Storm/Warfare en dit lijkt tot nu toe een goede combinatie o^
Heeft nog iemand nog die site waarbij je de skills, kan invoeren?
Kitoshi
25th January 2010, 13:58
Vreemd genoeg heb ik Titan Quest & IT ook weer uit de kast gehaald.
Had het nog nooit uitgespeeld en wil dit nu wel doen :)
Mijn character is Storm/Warfare en dit lijkt tot nu toe een goede combinatie o^
Heeft nog iemand nog die site waarbij je de skills, kan invoeren?
http://www.titancalc.com/
Zoiets bedoel je denk ik ?
Sobek
25th January 2010, 14:17
idd, die bedoel ik... thanks o^
Beest.
5th March 2010, 18:12
Ah, de game met epic sacks en legendary batfangs... geweldig.
Kom maar op met Grim Dawn!
Disturbed
5th March 2010, 19:48
Grim Dawn? : o
Illuvater
5th March 2010, 19:52
Grim Dawn is een nieuwe hack 'n slasher van de devs van het ter ziele gegaande Iron Lore. Ze pakken het nu wat kleinschaliger aan - minder content, kleiner team, maar dus ook minder financieël risico.
Zelf vind ik voornamelijk de nieuwe setting een plus, aangezien ik persoonlijk wat minder heb met de setting van TQ.
JasJas
20th March 2010, 14:37
ik heb laats gelezen op een ander forum dat je, als je de titan wilt verslaan, beelden moet vernietigen, ik heb dit geprobeerd en het lukt me voor geen meter
waarom kunnen die beelden niet kapot als iedereen zegt dat e ze moet slopen om te winnen?
>:-D
20th March 2010, 18:06
Je hoeft helemaal geen beelden kapot te slaan. Als de health-bar leeg is van de Titan win je. Simpel? :p Gewoon erop los rammen.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.