PDA

View Full Version : Titan Quest

Pages : 1 [2] 3 4

King Crimson
7th July 2006, 09:51
Wat de neuk is een core dweller?

Svancara
7th July 2006, 12:03
Ach ja, liever een huilie dan een crimineel...

Trouwens, mijn mp3'tjes zijn allemaal legaal, dus niet zeiken.

try before you buy is voor mij een must, dus fok al die moraalridders met hun 'als je het niet legaal hebt dan ben je dit of dat' gezeik. Alsof iedereen hier Windows legaal heeft op z'n pc?
Ik vind de beschikbaarheid van ISO's een pluspunt, heb zo al vele miskopen kunnen vermijden. Als ik het spel goed vind dan haal ik het in huis (Oblivion, Spellforce II, en nu ook TitanQuest..)

Lord Vampire
7th July 2006, 12:55
try before you buy is voor mij een must, dus fok al die moraalridders met hun 'als je het niet legaal hebt dan ben je dit of dat' gezeik. Alsof iedereen hier Windows legaal heeft op z'n pc?
Ik vind de beschikbaarheid van ISO's een pluspunt, heb zo al vele miskopen kunnen vermijden. Als ik het spel goed vind dan haal ik het in huis (Oblivion, Spellforce II, en nu ook TitanQuest..)

Dat is geen punt, ook ik doe aan "try before buy" bij tijd en wijlen (alleen voor muziek, je hebt demo's voor spellen, daar hoef je niet het spel voor te downloaden, dat is onzin om te doen), maar ik koop het dan ook daadwerkelijk of flikker het weer van mijn pc af. En ja, windows heb ik legaal, netjes 89 euro voor betaald...

En het argument: "Alsof iedereen dit of dat legaal heeft" is het domste argument wat er is... Alsof het stelen van spullen ineens legaal wordt omdat anderen het ook doen... |`(

Maar goed, ik denk dat we hier maar eens een topic over moeten openen of het moeten laten rusten, Jos wil dat we verder gaan iig...

Is de patch nu al wel uit? geloof het niet he? :(

Twenty-Four
7th July 2006, 13:20
Dat is geen punt, ook ik doe aan "try before buy" bij tijd en wijlen (alleen voor muziek, je hebt demo's voor spellen, daar hoef je niet het spel voor te downloaden, dat is onzin om te doen), maar ik koop het dan ook daadwerkelijk of flikker het weer van mijn pc af. En ja, windows heb ik legaal, netjes 89 euro voor betaald...

En het argument: "Alsof iedereen dit of dat legaal heeft" is het domste argument wat er is... Alsof het stelen van spullen ineens legaal wordt omdat anderen het ook doen... |`(

Maar goed, ik denk dat we hier maar eens een topic over moeten openen of het moeten laten rusten, Jos wil dat we verder gaan iig...

Is de patch nu al wel uit? geloof het niet he? :(\
89 euro is goedkoop.....:| maar anyway lol dit is funny ik heb dus titan qeust gedownload ben lvl 11 atm maar ik heb blijkbaar ook een virus mee gedownload dus nu maar ff windows eropnieuw op flikkeren:+

zalzaron
7th July 2006, 13:45
Wat de neuk is een core dweller?

is een summon die je kan halen als je earth mastery hebt, vervolgens heb je nog wat skills om hem sterker mee te maken, maar hij is van zichzelf al best sterk.

op het eerste lvl van die skill kon hij die centaur afmaken, maar ik raad je niet aan dat beest te halen, erg veel hoef je niet meer te doen als je hem eenmaal hebt (loop een kamp in en w8)

ik weet niet zeker of hij zo sterk blijft, want ik zit nog op het begin van het spel dus misschien dat dat beest iets minder imba word later.

Lord Vampire
7th July 2006, 13:47
\
89 euro is goedkoop.....:| maar anyway lol dit is funny ik heb dus titan qeust gedownload ben lvl 11 atm maar ik heb blijkbaar ook een virus mee gedownload dus nu maar ff windows eropnieuw op flikkeren:+

www.sallandautomatisering.nl > Windows Home edition UK, 81,96 inclusief btw momenteel... o^

King Crimson
7th July 2006, 14:30
is een summon die je kan halen als je earth mastery hebt, vervolgens heb je nog wat skills om hem sterker mee te maken, maar hij is van zichzelf al best sterk.

op het eerste lvl van die skill kon hij die centaur afmaken, maar ik raad je niet aan dat beest te halen, erg veel hoef je niet meer te doen als je hem eenmaal hebt (loop een kamp in en w8)

ik weet niet zeker of hij zo sterk blijft, want ik zit nog op het begin van het spel dus misschien dat dat beest iets minder imba word later.
Op welk lvl moet je mastery zijn dan? Anders kan ik dat nog overwegen voor een nieuwe character, of nog voor me Nature character, maar ik vind Hunting daar ook wel aantrekkelijk voor.

Lord Vampire
7th July 2006, 16:24
Op welk lvl moet je mastery zijn dan? Anders kan ik dat nog overwegen voor een nieuwe character, of nog voor me Nature character, maar ik vind Hunting daar ook wel aantrekkelijk voor.

Gewoon de volgende keer doen joh! Je moet hem toch twee keer uitspelen om de "Legendary mode" te unlocken (moeilijkheidsgraad) :D

King Crimson
7th July 2006, 16:49
Ik denk dat ik me nature gast maar weggooi, ik heb geen zin om geld uit te geven om die wolven kwijt te raken, ik heb gelezen dat ze in Act3 al totaal waardeloos zijn. NIw, ik heb net een earth character gemaakt, en ik moet zeggen dat me dat goed bevalt.

Illuvater
7th July 2006, 16:56
Op dit moment zijn ranged classes (en met name mages) aardig overpowered t.o.v. Melee classes. Voor de exacte statistieken verwijs ik je naar titanquest.net, maar als je de warfare skilltree eens naast die van de earth mastery legt, dan zie je de verschillen snel genoeg B).

Ik vermaak me nog steeds uitermate met mijn Warden (Def/Hunter). Shield charge, Take down & Batter zijn je vriend! In epic zal ik wel moeten respeccen vanwege alle stuns & debuffs though.

Lord Vampire
7th July 2006, 19:21
Heb net een uurtje gespeeld, nog geen crashes gehad, maar wel slechte framerate, soms bleef hij echt gewoon helemaal even hangen, erg raar... moet maar even wat kloten met de instellingen nog denk ik...

King Crimson
7th July 2006, 20:08
Op dit moment zijn ranged classes (en met name mages) aardig overpowered t.o.v. Melee classes. Voor de exacte statistiek verwijs ik je naar titanquest.net, maar als je de warfare skilltree eens naast die van de earth mastery legt, dan zie je de verschillen snel genoeg B).
Dat had ik gelezen, ik namelijk ook lid van die forums, hoewel ik me accountnaam vergeten ben:+

Illuvater
7th July 2006, 23:26
De patch is net uitgekomen...Updating as we speak.

Edit: aangezien de update functionaliteit erg lang duurt (overbelaste server uiteraard), is hier een link waar je de patch manueel kunt downloaden:

http://www.titanquest.eu/PatchStandalone_101_to_108.exe

Mjr_Winters
8th July 2006, 00:07
Gebruikt dit spel hetzelfde multiplayer systeem als bij diablo 2? dus kleine games gestart door andere mensen met maximaal een paar mensen waar je kunt joinen.

Lord Vampire
8th July 2006, 08:55
De patch is net uitgekomen...Updating as we speak.

Edit: aangezien de update functionaliteit erg lang duurt (overbelaste server uiteraard), is hier een link waar je de patch manueel kunt downloaden:

http://www.titanquest.eu/PatchStandalone_101_to_108.exe

Heb hem net gedownload en heb nergens problemen mee... Je moet hem gewoon 's ochtends downloaden, als al die maffe amerikanen op 1 oor liggen... o^

Illuvater
8th July 2006, 10:04
Ja, maar ik kon gisteren-avond niet wachten natuurlijk B).

De performance is ietwat beter zover ik kan zien. Tot nu toe ook geen crashes (meer) gehad..

King Crimson
8th July 2006, 11:31
Net de update gedownload, zie ik bij het installen geen text, dus gewoon dat op goed geluk gedaan. Toen dat klaar was, kreeg een foutmelding oid(weer zonder text) ervoor, op zo'n 'ok' ding(oid) gedrukt, en toen liep me pc vast. Ding gereboot, wil ik Titan Quest spelen, kan de entrypoint niet gevonden worden.
:(

Mjr_Winters
8th July 2006, 12:04
Bijna de demo binnen, zal het de moeite waard zijn om te kopen voor 24 euro?

Kan iemand me vertellen hoe multiplayer hier is? moet je steeds opnieuw starten of kan je steeds met het zelfde mannetje verder?

Illuvater
8th July 2006, 12:13
Net de update gedownload, zie ik bij het installen geen text, dus gewoon dat op goed geluk gedaan. Toen dat klaar was, kreeg een foutmelding oid(weer zonder text) ervoor, op zo'n 'ok' ding(oid) gedrukt, en toen liep me pc vast. Ding gereboot, wil ik Titan Quest spelen, kan de entrypoint niet gevonden worden.
:(

Hmm, dat is klote. Maak anders een thread aan op het technical forum van titanquest.net, de meeste foutmeldingen zijn daar wel de revue gepasseerd.

Bijna de demo binnen, zal het de moeite waard zijn om te kopen voor 24 euro?

Kan iemand me vertellen hoe multiplayer hier is? moet je steeds opnieuw starten of kan je steeds met het zelfde mannetje verder?

Persoonlijk vind ik het 24 euro well spent. Een budgetprijs (bij CD Wow althans) voor een A titel. Bij de MP speel je gewoon met hetzelfde karakter, maar steeds op andere servers (of je moet met dezelfde personen op dezelfde server blijven joinen, of zelf een server hosten en wat vrienden uitnodigen).

Ik heb eindelijk mijn Zeus Thunderbolt charm bij elkaar gevonden (3 charms). Nifty lightning dmg (+ % lightning dmg bonus) al zeg ik het zelf B).

Mjr_Winters
8th July 2006, 12:15
ik ga nu de demo spelen, als ik het de moeite waard vind bestel ik hem meteen;P

Illuvater
8th July 2006, 12:21
Kleine sidenote: persoonlijk raakte ik pas verslaafd tijdens het spelen van de full.

Al zag ik wel de potentie tijdens de demo B)

King Crimson
8th July 2006, 14:01
Kleine sidenote: persoonlijk raakte ik pas verslaafd tijdens het spelen van de full.

Al zag ik wel de potentie tijdens de demo B)
Hetzelfde hier|)

Mjr_Winters
8th July 2006, 14:07
ik heb de demo net even uitgespeeld. Alleen een beetje jammer dat ik 0.5 fps krijg als ik in een donkere grot ga of als het nacht word|P
Is dit ook in de volle versie, of is daar al een fix voor in de patch? want het is namelijk best wel vervelend.

=HellFire=
8th July 2006, 15:11
www.sallandautomatisering.nl > Windows Home edition UK, 81,96 inclusief btw momenteel... o^

Norrod op het Zernike complex te Groningen, 24 euro. :+

Tikal
8th July 2006, 15:32
Ik heb met dit spel verrassend veel lag als ik met m'n broer over een LAN speel, en dan heb ik het over de verbinding en niet de frame rate. Dit vind ik nogal vreemd, toch maar even op het internet zoeken of er een fix voor is.

Flowz0r
8th July 2006, 19:17
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met het installeren van de patch? Bij mij geeft ie telkens een vage error:

"The Titan Quest Updater has encountered an error"

Lekker duidelijk, daar kom ik dus ook nie verder mee. Ik heb hem wel op een andere partitie staan dan mn c:\program files\, weet niet of ie daar problemen mee heeft dat ie hem nie kan vinden...?

En verder is ook mn char corrupt denk ik... :( Was net bij Temple of Seti aangekomen, loop ik verder, blauw scherm >.< Dus ik rebooten, laden en elke keer als ik verder naar buiten wil lopen dan crasht ie terug naar windows. Daar gaat mn lvl 24 Assassin, gvd... En dan ook al die patch nie geinstalleerd krijgen, daar wordt je best gefrustreerd van!

Goffman
8th July 2006, 19:18
Ik heb met dit spel verrassend veel lag als ik met m'n broer over een LAN speel, en dan heb ik het over de verbinding en niet de frame rate. Dit vind ik nogal vreemd, toch maar even op het internet zoeken of er een fix voor is.

LoL, met een LAN kun je geen LAG hebben, het is dus gewoon de framerate.

Liquid_T<NL>
8th July 2006, 19:24
tenzij de network code ontzettend brak is. Maar lijkt mij ook de framerate.

Illuvater
8th July 2006, 20:35
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met het installeren van de patch? Bij mij geeft ie telkens een vage error:

Lekker duidelijk, daar kom ik dus ook nie verder mee. Ik heb hem wel op een andere partitie staan dan mn c:\program files\, weet niet of ie daar problemen mee heeft dat ie hem nie kan vinden...?

En verder is ook mn char corrupt denk ik... :( Was net bij Temple of Seti aangekomen, loop ik verder, blauw scherm >.< Dus ik rebooten, laden en elke keer als ik verder naar buiten wil lopen dan crasht ie terug naar windows. Daar gaat mn lvl 24 Assassin, gvd... En dan ook al die patch nie geinstalleerd krijgen, daar wordt je best gefrustreerd van!

Heb je al geprobeerd om de patch manueel te installeren? Als in; niet via de ingame update functie?

Black
8th July 2006, 22:17

Vandaar dat ik het spel ook niet meer speel, het is erg leuk ( en zeker verslavend naarmate je het langer speelt ). Maar 1 crash op het verkeerde moment en je char is weg. Dit is gewoon -erg- jammer.

Tikal
8th July 2006, 22:19

Frame rate problem ziet er toch meer uit als een dia-show? Bij ons is het dus zo dat ik m'n broer ergens zie staan, en een seconde later gaat hij in een soort fast-forward naar de plek waar hij naartoe was gelopen. Ook heb ik er zelf last van tijdens een gevecht, dan mep ik een paar keer op een monster, maar dan gebeurt er niks, ik deel geen damage uit en ik krijg geen damage, maar een aantal seconde later is dat monster dood en ben ik een deel van m'n leven kwijt.
Dat soort lag dus.
Anyways, ik heb dus gelezen op een forum dat er meerdere mensen last van hadden, en er was zelfs iemand die zei dat het aan ZoneAlarm kon liggen, dus dan ga ik dat even proberen :P.

VTB
9th July 2006, 13:04
mijn char op dit moment.

http://members.home.nl/p.romeijn/werchter/titanq.JPG

Heb soms nog dat spel crashed gelukkig kan ik daarna wel weer gewoon verder gaan bij de laatste recovery well.

Illuvater
9th July 2006, 16:51
Netjes, die Obsidian chestpiece en helm. Chest heb ik ook, plus de ring.

Lord Vampire
9th July 2006, 16:55
Heb net de hele dag zitten spelen samen met mijn broer, wat vet is dit zeg! Allebei zijn we nu level 14, alleen hij heeft 2 keer een magic mastery en ik heb warfare en hunting en hij doet echt uit zichzelf al 2 keer zoveel damage, letterlijk en dan kan hij ook nog eens constant zo'n grote gast summonen, die de hele tijd met ons meeloopt. Echt, die magic masteries zijn wel VEEL beter :(

We hebben allebei 1 keer een crash gehad, helaas kan dat dus nog steeds, ook met de patch geinstalleerd... verder loopt de framerate bij mij niet echt lekker.. Heb AA al uitstaan en texturedetail op medium, maar dat maakt kennelijk niks uit, ook de resolutie lager zetten helpt niet... wel balen, ik hoop dat ze ook daarvoor op den duur een patch uitbrengen...

Anyway, het is echt zeer verslavend en ik moet zeggen: Heerlijk weer, die itemkoorts!! _O_ _O_

Illuvater
9th July 2006, 17:04
Hehehe, addictive huh B).

Tja; hopelijk trekken ze de verhoudingen tussen Melee en Magic classes wat recht in toekomstige patches, want er bestaat een aardig gat tussen die twee.

Ik ben ook al weer redelijk opgeschoten met mijn nieuwe Defender. Level 19 atm, ik stap nu bijna op de boot naar Egypte. Tot nu toe gaat het lekker, door adrenaline, resilience, rally en inspiration hoef ik nooit potions te gebruiken (alleen af en toe bij sommige bazen) en ben ik tot op heden nog niet dood gegaan B).

Mijn character met zijn bijeengeraapte zooitje:

http://87crewnl.test.shared.easynet.nl/defender.JPG

VTB
9th July 2006, 17:15
Bij mij begint hij nu supervaak te crashen vanaf het moment dat je met de boot naar egypte gaat. Gelukkig kan ik wel steeds weer verder spelen. hij onthoudt alles vanaf de crash, allleen start je weer bij de laatste well en alle monsters zijn er weer.

Hunter class is toch niet zo handig bij bazen. Dan werkt je net namelijk niet en kun je fijn rondjes rennen.

Voor de rest gaat het wel handig als hunter. Van afstand alles schieten en de wat sterkere monsters vastzetten met je net en rustig verder schieten. Heb alles in markmanship skill gestoken + die eraan vastzitten. En dan natuurlijk die skill dat je een net kunt gooien.

Moet nog steeds mijn 2nd mastery kiezen. heb allleen geen idee wat.

Liquid_T<NL>
9th July 2006, 17:30
kwam daarnet op nieuwsgroepen iets met anti crash patch tegen (homebrew). Blijkt redelijk te werken. It's worth a try :)

Illuvater
9th July 2006, 17:55
Moet nog steeds mijn 2nd mastery kiezen. heb allleen geen idee wat.

Hunter/Defender (Warden) is een erg goede Melee combo. Op die manier ben je erg versatile (Shield charge, Take Down, Batter etc).

Of anders een random magic mastery, maar koop dan maar alvast wat extra energy potions, want met default base intelligence/energy kom je niet ver B). Vooral de Core Dweller (summon uit Earth mastery) is momenteel nog insanely overpowered, dus als je toch over een magic mastery zit denken...

Illuvater
9th July 2006, 17:58
kwam daarnet op nieuwsgroepen iets met anti crash patch tegen (homebrew). Blijkt redelijk te werken. It's worth a try :)

Wat doet 'ie precies? Het is toch niet gewoon dat progje welke via een batch bestand alle .arc bestanden uitpakt en in je resources dir plaatst, zodat TQ niet constant die bestanden aan het uitpakken is tijdens het spelen?

Ik heb er met mijn nieuwe character 13 uur opzitten na de officiele patch en in die tijd geen crash meer gehad overigens.

EDIT; woops, dubbele post B).

Liquid_T<NL>
9th July 2006, 18:07
dan ga ik de patch ook maar ff proberen

Ik heb die homebrew tweak nog niet gecheckt... ga ik nu ff doen. Stand-by ;)
edit: Het is meer zo'n emu-hide progje :S

Mjr_Winters
9th July 2006, 23:17
Is het eigenlijk ook mogelijk speren te werpen? als dat niet zo is dan is dat wel erg jammer.

Illuvater
10th July 2006, 00:06
Nee, het is niet mogelijk om speren te werpen zover ik weet.

Goffman
10th July 2006, 02:20
Is er iemand die het spel bij CD WOW besteld heeft maar ook nog steeds wacht op verzending?

Dalamar
10th July 2006, 08:13
Ik wacht nog steeds op m'n exemplaar van play.com.... verzonden 27-06 en nog niet binnen.

Lord Vampire
10th July 2006, 09:05
Tjsa jongens, het is maar hoe je het bekijkt of de "prijs" van bestellen wel echt lager is dan gewoon in de winkel kopen ;)

Anyway, Ik vind de Hunter mastery eigenlijk weinig aan... ik heb hem, maar voor voor bogen dan, maar ik vind er niet zo heel veel aan. Bij een spel als Baldur's Gate 2 was je echt gewoon een Rambo-type als je een beetje hoog in level was als Archer, en maaide je iedereen meteen neer, maar hier... de snelheid van het schieten is behoorlijk laag, ookal heb je een coole boog met X% attack speed en al die skills vol zitten enzo...

De Warfare mastery ben ik wel erg tevreden over...

Ik weet alleen nog niet wat ik de volgende keer wil gaan spelen als ik het ga proberen... Ik blijf het echt kut vinden dat alle magic beter werkt dan alle melee masteries... mijn broer doet nu met zijn character gemiddeld 100 damage per seconde... terwijl ik maar 55 doe en we zijn beiden hetzelfde level...

Wel cool is dat Warfare + Hunter je de titel "Slayer" geeft :D _O_ En dan heb ik ook nog eens een boog "Metal Punch" :D _O_

Illuvater
10th July 2006, 10:37
Tjsa jongens, het is maar hoe je het bekijkt of de "prijs" van bestellen wel echt lager is dan gewoon in de winkel kopen ;)

Ik heb geen problemen gehad met mijn CD-Wow bestelling, dus ja; het is echt lager B).

Ik weet alleen nog niet wat ik de volgende keer wil gaan spelen als ik het ga proberen... Ik blijf het echt kut vinden dat alle magic beter werkt dan alle melee masteries... mijn broer doet nu met zijn character gemiddeld 100 damage per seconde... terwijl ik maar 55 doe en we zijn beiden hetzelfde level...

Wel cool is dat Warfare + Hunter je de titel "Slayer" geeft :D _O_ En dan heb ik ook nog eens een boog "Metal Punch" :D _O_

Ach; je kan het ook zo zien...De magic classes zijn voor mietjes, welke het spel op easymode uit willen spelen. De echte mannen gaan full Melee Epic/Legendary in! :P

Tot nu toe (level 23, Egypt) gaat alles nog steeds op rolletjes...Wel grappig trouwens dat alle statistieken bijgehouden worden. Ben tot op heden nog niet dood gegaan en ik ben van plan om dat zo te houden in Normal.

Lord Vampire
10th July 2006, 10:39
Ik heb geen problemen gehad met mijn CD-Wow bestelling, dus ja; het is echt lager B).

Ach; je kan het ook zo zien...De magic classes zijn voor mietjes, welke het spel op easymode uit willen spelen. De echte mannen gaan full Melee Epic/Legendary in! :P

Tot nu toe (level 23, Egypt) gaat alles nog steeds op rolletjes...Wel grappig trouwens dat alle statistieken bijgehouden worden. Ben tot op heden nog niet dood gegaan en ik ben van plan om dat zo te houden in Normal.

Ik al 3 keer, waarvan 2 keer precies tegelijk met een andere vijand... :( Echt klote, want als je samenspeelt, wordt het veel moeilijker. Als je dan opsplitst tijdelijk, tsja, dan gaat het behoorlijk klote 8-)

@ VTB: Heb jij op level 18 maar 1 mastery? Aangezien je titel "Hunter" is?

Illuvater
10th July 2006, 10:49
Hij heeft inderdaad nog geen 2nd mastery gekozen. Als ik hem was zou ik Defense kiezen, aangezien een Warden een kickass melee class is B).

pico
10th July 2006, 11:40

Dat komt omdat je TQ illegaal hebt. Als laatste file update hij titanquest.exe en voor nodvd fix verander je de .exe file. Dus een andere versie dan dat tq wil hebben.

Illuvater
10th July 2006, 11:58
Hoeft niet perse. Er waren hele ladingen met mensen welke dit probleem ervaarden tijdens het updaten van TQ. Ik ben alleen even benieuwd of hij dit probleem ook heeft bij het gebruik van de manuele patch.

Mjr_Winters
10th July 2006, 13:44
Is er iemand die het spel bij CD WOW besteld heeft maar ook nog steeds wacht op verzending?

Ik ga de betaling vandaag opsturen (gister had ik geen postzegels en het was zondag) dus ik weet het nog niet. Maar ik heb wel eerder problemen in die zin bij cd wow gehad. Toen ik namelijk oblivion pre-orderde duurde het wel 2 weken tot na de release voordat hij verstuurd werd.
Het is wel een erg klantvriendelijk bedrijf, maar het duurt wel vaak erg lang.

Goffman
10th July 2006, 13:56
Ik ga de betaling vandaag opsturen (gister had ik geen postzegels en het was zondag) dus ik weet het nog niet. Maar ik heb wel eerder problemen in die zin bij cd wow gehad. Toen ik namelijk oblivion pre-orderde duurde het wel 2 weken tot na de release voordat hij verstuurd werd.
Het is wel een erg klantvriendelijk bedrijf, maar het duurt wel vaak erg lang.

Ahha, nog even wachten dus; staat namelijk nog steeds op "geplande verzending", dat terwijl ik um een week geleden al besteld heb.

Lord Vampire
10th July 2006, 16:39
Hmm, ik heb hem bij Mediamarkt gehaald... voor 39,99... Ik betaal liever dan net even wat meer, als het zo lang moet duren.

Goffman
10th July 2006, 16:51
Hmm, ik heb hem bij Mediamarkt gehaald... voor 39,99... Ik betaal liever dan net even wat meer, als het zo lang moet duren.

Net even meer? 40% meer zal je bedoelen :P

Lord Vampire
10th July 2006, 19:04
Net even meer? 40% meer zal je bedoelen :P

Ja, en de meeste mensen hier hebben dat met twee a 3 uurtjes werken wel verdiend...

Ik hoef tenminste geen 3 weken te wachten ;) Dan wil ik echt wel wat meer betalen hoor, prima.

Goffman
10th July 2006, 20:42
Ja, en de meeste mensen hier hebben dat met twee a 3 uurtjes werken wel verdiend...

Ik hoef tenminste geen 3 weken te wachten ;) Dan wil ik echt wel wat meer betalen hoor, prima.

I'm short on cash dude...:P

Illuvater
10th July 2006, 20:58

Ik ben normaliter ook zo ja...Geduld is een eigenschap welke mij helaas ontbreekt. B)

Ik had alleen niet verwacht dat ik TQ zo leuk zou vinden, dus had ik zoiets van; 'oh, daar kan ik best een week op wachten'. Als ik achteraf geweten had dat het item farmen me weer zo in zijn greep zou hebben, dan was ik meteen naar de Mediamarkt gaan rennen. :P

jos
10th July 2006, 21:14
Ik heb juist de eigenschap dat ik de games meteen bij de release koop, om ze vervolgens op de stapel "Nog te spelen games" te gooien en er dan pas een half jaar tot een jaar na de release mee te beginnen.

Zoals in mijn sig te zien is, ben ik nu met GUN bezig. Ik ben er deze week pas mee begonnen, maar hij ligt wel al sinds de release (11 November 2005) in de kast. Titan Quest heb ik ook al besteld, maar het zal best nog wel een hele tijd duren voordat ik ermee begin.

Illuvater
10th July 2006, 21:43
Hehe, dat heb ik ook best lang gedaan. Helaas heb ik er simpelweg de tijd niet meer voor nu ik een huis heb + een fulltime baan. Ik heb best tijd om te gamen, maar ik ben wel veel selectiever geworden qua spellen die ik speel.

Vroeger kon bijna elk genre me wel bekoren, maar tegenwoordig beperk ik me echt tot (mmo)rpg's en tbs/rts games (en sporadisch de AAA fps titels).

Goffman
11th July 2006, 20:36
Het spel is zojuist verzonden!

Met een beetje geluk heb ik Titan Quest dus voor het eind van de week binnen. :D

Illuvater
11th July 2006, 21:34
Netjes, schrap alle afspraken die je na donderdag hebt maar. B)

Lord Vampire
11th July 2006, 23:29
Machtig, heb vandaag weer een uurtje of 5 gespeeld samen met mijn broer. Wat is het toch een vet spel! _O_ En mijn Slayer begint nu toch ook behoorlijk sterk te worden. Ik doe nog steeds lang zoveel damage niet als mijn broer zijn Oracle, maar ik ben veel sneller en doe per seconde bijna net zoveel damage als hij.

Heb bij een Mystic een heel zooitje skills uit de hunterclass gehaald en in de Warfare class gestopt... Ik heb besloten dat de Hunter Class best wel ruk is eigenlijk en niet echt waar ik graag mee verder wil... Ik had een aantal skills helemaal vol zitten en dan met Epic items doe ik nog maar half zoveel damage per seconde als wanneer ik dual wield met 2 magische bijlen... Niet erg "Impressive... Most Impressive...." dus...

En ik blijf me verbazen over hoe cool alles er uit ziet. Hier en daar een clipping bug, maar over het algemeen is het echt supermooi, met zeer stoere lichteffecten enzo, echt een sfeer om "U" tegen te zeggen. Van mij hadden alle reviewers er echt een hoger cijfer aan mogen geven. "Diablo kloon", puh, beter goed gejat dan slecht verzonnen! :sam:

jos
12th July 2006, 02:46
Het spel is zojuist verzonden!

Met een beetje geluk heb ik Titan Quest dus voor het eind van de week binnen. :D

Hetzelfde hier. Afwachten dus. :)

Illuvater
12th July 2006, 10:15
Ik ben een paar dagen geleden weer overnieuw begonnen en heb nu een Level 25 Defender (nu bijna in Act 3). Nog geen secundaire mastery gekozen, omdat ik nog twijfel tussen Nature/Warfare of Storm.

Gaat erg goed moet ik zeggen, al ben ik benieuwd hoe mijn char. het op epic doet B).

>:-D
12th July 2006, 10:19
Ik heb nu Warfare/Defence. Maarja ik word geowned door die warfare beesten in Azie.

Illuvater
12th July 2006, 10:46
Goede equipment? Post anders je build eens via: http://www.titancalc.com/

Ik ben wel benieuwd.

Lord Vampire
12th July 2006, 21:01
Ik heb net wat skills uit mijn Hunter-mastery gehaald en in mijn Warfare Mastery gestopt en ik heb een armor waarmee al mijn Warfare Skills nog weer 1 level hoger zijn, dus alles is 1 level hoger eigenlijk dan aangegeven in de Warfare Mastery...

Momenteel ben ik dacht ik level 23 en dit zijn mijn skills:

http://www.titancalc.com/TitanCalc.asp?mastery=Slayer&master1=7&master2=3&m1=10-0-0-0-0-0-6-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0&m2=32-6-4-8-6-0-3-0-0-0-0-0-0-6-0-0-0-0-0-6-0

Goffman
12th July 2006, 21:11
Welke class combination is op dit moment het sterkst volgens jullie?

zalzaron
13th July 2006, 00:20

hmmm, lastig te zeggen.

in ieder geval een magic mastery, earth ofzo.

maar ik heb pas 1 char dus kan niet echt zeggen :P

King Crimson
13th July 2006, 18:51
Earth/Nature denk ik, maar Earth/Defense kan ook.

pico
13th July 2006, 19:24
Vreemd... ik wil spel net opstarten krijg ik in een keer deze foutmelding.... Ik heb vanmiddag nog gespeeld :S

Spooxx
13th July 2006, 19:37
Ik ben Rogue/Spirit...Ik kies altijd dingen die niemand anders kiest blijkbaar:p

Level 21 nu en ben net in egypte aangekomen. Ben mooi met wat vrienden het hele spel aan het doorlopen:)

Sl!der
14th July 2006, 08:43
Ik speel hem lekker helemaal zelf. Alles is voor Bassie :P

Heb Storm als Primary Mastery gekozen, heerlijk! Heb een spell (geen idee meer hoe die heet) waar elke attack Energy kost, maar flinke Ice damage doet. Die heb ik al max en ben met de opvolger bezig, Lightning damage.

Zelf ga ik alleen als Archer door het spel, elk schot wordt letterlijk verdubbeld met deze spell.

zalzaron
14th July 2006, 08:54
lvl 29 spirit/nature in 3 dagen.

doe ik wat fout ofzo :P ?

heb het spel uitgespeeld en probeer nu op epic :)

Lord Vampire
14th July 2006, 08:59

Je speelt te veel? ;)

Illuvater
14th July 2006, 09:59

Wat Vampire zegt; het is zeker te doen, maar dan speel je wel best veel. B)

Ik speel het momenteel een uurtje per dag wegens RL verplichtingen. Maar ach; zo blijft het wel lang leuk!

Dylan
14th July 2006, 11:13
ik ben 11 jaar en ik benbij het spel lvl 21 ik heb warfare en natuere mijn broer speelt ook hij is bijna in china ik speel niet zoo veel meer ik ben in egypte het is een te gekspel:)

Goffman
14th July 2006, 18:01
Bah, nog steeds niet binnen, hopen op morgen dan maar!

Anders helaas pas maandag.

King Crimson
14th July 2006, 18:13
Vreemd... ik wil spel net opstarten krijg ik in een keer deze foutmelding.... Ik heb vanmiddag nog gespeeld :S
Die had ik ook als ik het goed mag hebben...

jos
14th July 2006, 18:14
Ik heb hem net een uur geleden binnen gekregen. Ik dacht dat hij vandaag niet meer zou komen en wilde me net gaan douchen. Ik stond op de badkamer en keek toevallig uit het raampje en ik zag iemand naar mijn deur toe komen lopen. Toen maar snel mijn broek aan getrokken en naar onder gerend. Ik had geluk dat ik nog nét niet onder de douche stond, anders had ik tot morgen moeten wachten. Ik heb overigens de Limited Steelbox Edition met Art Book.

King Crimson
14th July 2006, 18:16
Pics? :o

jos
14th July 2006, 18:46
Pics? :o

Steelbox en Art-Book:

http://forum.gamer.nl/attachment.php?attachmentid=43997&stc=1&d=1152895429

Binnenkant van Steelbox en de inhoud:

http://forum.gamer.nl/attachment.php?attachmentid=43998&stc=1&d=1152895429

Een bladzijde uit het Art Book:

http://forum.gamer.nl/attachment.php?attachmentid=43999&stc=1&d=1152895429

Nog een bladzijde uit het Art Book:

http://forum.gamer.nl/attachment.php?attachmentid=44000&stc=1&d=1152895429

En toen waren de batterijen leeg. :(

Goffman
14th July 2006, 19:06
Waar heb jij um besteld dan?

jos
14th July 2006, 19:16
Waar heb jij um besteld dan?

Bij Alapage (http://www.alapage.com/mx/?tp=F&donnee_appel=VYYBC&type=5&REF_NOVA=632049).

King Crimson
14th July 2006, 19:42
Steelbox en Art-Book:

http://forum.gamer.nl/attachment.php?attachmentid=43997&stc=1&d=1152895429

Binnenkant van Steelbox en de inhoud:

http://forum.gamer.nl/attachment.php?attachmentid=43998&stc=1&d=1152895429

Een bladzijde uit het Art Book:

http://forum.gamer.nl/attachment.php?attachmentid=43999&stc=1&d=1152895429

Nog een bladzijde uit het Art Book:

http://forum.gamer.nl/attachment.php?attachmentid=44000&stc=1&d=1152895429

En toen waren de batterijen leeg. :(
Prijs? Ik wil dat ook :o

jos
14th July 2006, 19:52
Prijs? Ik wil dat ook :o

Zie de link in mijn vorige post + €8,- verzendkosten = €57,90

Het is een heel stuk duurder dan die €24,- die je bij CD-WOW betaald, maar vergeleken met de prijs die je in een gewone winkel betaald is het eigenlijk de normale prijs (alleen die €8,- verzendkosten komen er dan bij).

Goffman
14th July 2006, 20:16
Als ik goed in mijn geld zou zitten had ik ook die editie gekocht, maar helaas ben ik een arme studen en ben dus blij dat je CD WOW hebt :)

King Crimson
14th July 2006, 22:30
Zie de link in mijn vorige post + €8,- verzendkosten = €57,90

Het is een heel stuk duurder dan die €24,- die je bij CD-WOW betaald, maar vergeleken met de prijs die je in een gewone winkel betaald is het eigenlijk de normale prijs (alleen die €8,- verzendkosten komen er dan bij).
Hmm, ik denk dat ik hier me loon maar aan ga opmaken....:D
Ik had eerst de illigale versie....

Dalamar
14th July 2006, 22:35
Ik heb ook de limited steelbox edition, maar geen artbook.
Mooie box trouwens.

Lord Vampire
15th July 2006, 10:07
Vette stuff Jos! o^ Jammer dat ik niet wist dat die bestond, vooral dat artbook is echt cool!

Veel plezier, we spreken je over een week wel weer waarschijnlijk :D

Goffman
15th July 2006, 15:57
Ik heb um zojuist, 1 min geleden, binnen gekregen!!!

Man man man, wat een CRAPPY doos!!!!!

Volgens mij hebben ze special een budget hoes/boekje (volledig zwart/wit) gemaakt voor CD WoW....

Maar ja, het was dan ook maar 24 Euro, inc. verzendkosten >.>

Goodmorning
15th July 2006, 16:00
what a beautiful picutures. It must be very interesting and vivid

Lord Vampire
15th July 2006, 17:13
Ik heb um zojuist, 1 min geleden, binnen gekregen!!!

Man man man, wat een CRAPPY doos!!!!!

Volgens mij hebben ze special een budget hoes/boekje (volledig zwart/wit) gemaakt voor CD WoW....

Maar ja, het was dan ook maar 24 Euro, inc. verzendkosten >.>

Zwart/wit?? Heb je een gekopieerde game ofzo? :P

Ik heb het spel net uitgespeeld, samen met mijn broer. We zijn nu begonnen aan Epic-mode.... alle resistances staan ineens op -40% :D Ben benieuwd naar de items... set-items ftw!! _O_

Goffman
15th July 2006, 17:51
Zwart/wit?? Heb je een gekopieerde game ofzo? :P

Ik heb het spel net uitgespeeld, samen met mijn broer. We zijn nu begonnen aan Epic-mode.... alle resistances staan ineens op -40% :D Ben benieuwd naar de items... set-items ftw!! _O_

Haha, lijkt er wel een beetje op lol.

Speel je samen met je broer? Hebben jullie dan 2 x Titan Quest gekocht?

Lord Vampire
15th July 2006, 23:25
Haha, lijkt er wel een beetje op lol.

Speel je samen met je broer? Hebben jullie dan 2 x Titan Quest gekocht?

Ja, hij was altijd zwaar verslaafd aan Diablo. Ik had Titan Quest gekocht en in de eerste minuut dat ik het speelde zei hij al: deze wil ik ook hebben! _O_ :D

SLASH
15th July 2006, 23:55
play heeft trouwens ook die steelcase limited edition. Is ook goedkoper daar.
33,90 pleuro kom je dan, maar nou weet ik niet of dat dezelfde versie is die Jos heeft besteld. Denk het eerlijk gezegd niet.

Goffman
16th July 2006, 00:43
Zo, net even paar uurtjes gespeeld.

Ben nu lvl 7 Spirit. Maar kan iemand mij vertellen welke sub mastery goed is bij Spirit en welke skills zijn belangrijk?

Ook weet ik niet helemaal waar ik de meeste punten in moet gooien, STR, DEX of INT?

EDIT: ben er al een beetje achter, zit alleen te twijfelen tussen Storm of Nature als second, kan iemand mij mss helpen met de keuze, waarom is welke beter?

zalzaron
16th July 2006, 11:16
ik had spirit/nature.

eerst had ik veel punten in spirit, maar nu heb ik spirit alleen nog maar voor de lich.

meeste punten zitten in nature

heal (iets van 2k hp heal per keer op ze hoogst)
sneller heal (lager cooldown)
heart of the oak (+100% hp op ze hoogst)
alle extra's voor heart of oak (50% kans dat je spells half mana kosten en +elemental resistance)

storm vind ik meer een main mastery want je moet er flink punten in doen wil je het echt sterk maken.

Lord Vampire
16th July 2006, 11:22
Volgens iedereen op TQ-forums is de combo Spirit/Storm de allersterkste combo die er is...

Mijn broer is dat nu en hij doet er wel grof veel damage mee (475 per seconde nu op level 35, en dat is exclusief een bepaalde skill die er telkens bovenop komt zei hij), probleem is wel dat je erg weinig hitpoints hebt en je in Epic (en aan het einde van Normal) soms gewoon in 1 klap dood bent...

Goffman
16th July 2006, 13:05
Volgens iedereen op TQ-forums is de combo Spirit/Storm de allersterkste combo die er is...

Mijn broer is dat nu en hij doet er wel grof veel damage mee (475 per seconde nu op level 35, en dat is exclusief een bepaalde skill die er telkens bovenop komt zei hij), probleem is wel dat je erg weinig hitpoints hebt en je in Epic (en aan het einde van Normal) soms gewoon in 1 klap dood bent...

Hmm, dan denk ik voor Nature te gaan, aangezien je dan veel meer hitpoints hebt en ik toch vooral solo, dan maar iets minder dmg.

pico
16th July 2006, 13:08
Is het mogelijk om deze game in cd-rom versie te krijgen ipv dvd-rom? Ik heb hem nl. geinstalleerd met de dvd-rom van een maat. Maar nu wil ik hem opnieuw installeeren maar kan dus niet.

Goffman
16th July 2006, 22:27
Ik ga een nieuwe char beginnen, maar wil wat spullen van mn ouder char overzetten, zou iemand zou vriendelijk willen zijn mij te helpen, mn MSN is: outlandos1@gmail.com

Alvast bedankt,

-goffman

Seal64
17th July 2006, 11:15
Is het mogelijk om deze game in cd-rom versie te krijgen ipv dvd-rom? Ik heb hem nl. geinstalleerd met de dvd-rom van een maat. Maar nu wil ik hem opnieuw installeeren maar kan dus niet.

Ik weet dat hij in Amerika in beide versies verkrijgbaar is, maar in Nederland heb ik alleen maar DVD's gezien. Dus óf importeren, óf even dertig euro neertellen voor een DVD-ROM drive. ik zou zelf voor die tweede optie gaan... Voor een paar euro meer heb je trouwens al een DVD-RW ook.

pico
17th July 2006, 12:31
Dan schaf ik wel een dvd-rom drive aan. Kan ook handig zijn voor komende games.

King Crimson
17th July 2006, 13:27
Dan schaf ik wel een dvd-rom drive aan. Kan ook handig zijn voor komende games.
Ik kan je verzekeren dat binnen een paar jaar spellen alleen nog maar op dvd's verschijnen.

jos
17th July 2006, 13:37
Ik kan je verzekeren dat binnen een paar jaar spellen alleen nog maar op dvd's verschijnen.

Dit is eigenlijk al sinds de release van Far Cry zo. Far Cry was één van de eerste grote titels die op DVD uit kwam. Deze kwam echter ook nog op CD-ROM uit, maar vanaf dat moment ging het snel en bijna alle spellen die ik na Far Cry heb gekocht zijn op DVD (Quake 4, F.E.A.R., Call of Duty 2, Condemned, enzovoorts). In Europa is de DVD nu gewoon standaard. Vreemd genoeg lopen ze in Amerika een paar jaar achter. Daar komt namelijk nog alles op CD-ROM uit. DVD-versies bestaan wel, maar verschijnen daar als Special Editions. De CD-ROM is daar echter nog steeds de standaard. Wil je de DVD-versie, dan zul je daar meer moeten betalen, omdat je de Special Edition moet kopen.

Goffman
17th July 2006, 14:35
Wat kost een DVD drive nu nog? Voor de prijs van een XBOX 360 titel heb je een hele goede :)

Goffman
17th July 2006, 20:54
Iemand hier die (op)nieuw begint met een melee class?

Ik heb namelijk een "green" shield gevonden, echt super goed voor de eerste ~20 levels.

Ik ruil um voor 100k gold of goede lvl 8 equipment voor een mage.

Goffman
17th July 2006, 22:38
Ik heb zojuist ook een epic 1H sword en epic ring gevonden, samen met de shield zijn ze alle 3 voor sale, hier een plaatje:

http://img.photobucket.com/albums/v289/outlandos/titanitem001.jpg

Ik ben opzoek naar goede equipment voor een Mage lvl 8+.

De ring is echt uber voor Warriors en ook het meeste waard van de drie items.

Shakermaker
17th July 2006, 23:51
Ik heb zojuist ook een epic 1H sword en epic ring gevonden, samen met de shield zijn ze alle 3 voor sale, hier een plaatje:
[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v289/outlandos/titanitem001.jpg[IMG]
Ik ben opzoek naar goede equipment voor een Mage lvl 8+.
De ring is echt uber voor Warriors en ook het meeste waard van de drie items.

Hoe kan je handelen met anderen in deze game? Co-op ofzo? Interessant. Staan er al ads op eBay?

Lord Vampire
17th July 2006, 23:59
Hmm, die Oath Ring heb ik ook al, die schilden zijn niet interessant genoeg... Ik heb al Din Sun gekregen bij de eindbaas (veel beter) en Exotic Carapace, die i.c.m. de Defender mastery echt UBER is... (200 damage doet hij... combineer dat met een paar skills van Defender en hij doet grof veel damage _O_ ).

Mijn broer heeft trouwens het zwaard van Patroclus. Jammer dat het geen set is, anders zou ik hem wel ff komen halen voor hem ;) Kun je trouwens geld overmaken in het spel als je bij elkaar in een party zit ofzo? omdat je er geld voor wilt hebben?

[EDIT] Wat doet dat Epic zwaard van je dan? Dat zie ik niet staan.

Lord Vampire
18th July 2006, 00:03
Hoe kan je handelen met anderen in deze game? Co-op ofzo? Interessant. Staan er al ads op eBay?

Ja, co-op via internet of Lan. Zo kun je ook spullen overzetten naar een ander karakter wat je hebt gemaakt. Moet je wel iemand hebben die je je spullen kunt toevertrouwen... ;) Werkt net als Diablo heb ik me laten vertellen.

Goffman
18th July 2006, 00:04
Patrocle's ShortSword, check the plaatje.

Lord Vampire
18th July 2006, 00:14
Patrocle's ShortSword, check the plaatje.

Ah ok, ben niet helemaal helder meer geloof ik (lijkt ook nt of hij bij die buckler hoort, die beschrijving).

Tof zwaardje dat wel, maar ik heb al weer leukere dingen inmiddels... succes met je verkoop ;)

Goffman
18th July 2006, 16:18
Damn, ben helemaal verslaafd aan het spel, beetje Diablo gevoel terug :D

...Ik...Moet....Nu....Verder......Spelen........

Goffman
19th July 2006, 04:41
Zojuist de eerste Act verslagen!

Griekenland is gezuiverd en ik ben nodig aan slaap toe lol.

Hier een plaatje van mn char:

http://img.photobucket.com/albums/v289/outlandos/paris18.jpg

De eindbaas van Act 1 was helaas erg eenvoudig, enige wat me te doen stond was ontwijken en als het effe kon vuren als een gek en hij lag neer. Hij dropte wel een leuk armor, die heb ik ook aan. :)

Lord Vampire
19th July 2006, 10:48
Zojuist de eerste Act verslagen!

Griekenland is gezuiverd en ik ben nodig aan slaap toe lol.

Hier een plaatje van mn char:

plaatje

De eindbaas van Act 1 was helaas erg eenvoudig, enige wat me te doen stond was ontwijken en als het effe kon vuren als een gek en hij lag neer. Hij dropte wel een leuk armor, die heb ik ook aan. :)

Ga er maar vanuit dat alle eindbazen makkelijk zijn... Ik had meer problemen met grote groepen vijanden dan met eindbazen... alleen een enkele belangrijke figuur hier en daar wil nog wel eens pijn doen, maar verder is het allemaal echt een eitje helaas... Gelukkig is dat in Epic wel anders :)

Seal64
19th July 2006, 11:17
Ga er maar vanuit dat alle eindbazen makkelijk zijn... Ik had meer problemen met grote groepen vijanden dan met eindbazen... alleen een enkele belangrijke figuur hier en daar wil nog wel eens pijn doen, maar verder is het allemaal echt een eitje helaas... Gelukkig is dat in Epic wel anders :)

Het enige waar ik écht problemen mee heb gehad tot nu toe is de drie Gorgons op Epic. Eéntje daarvan doet poison damage, en zelfs als ik maar één keer geraakt wordt, val ik gewoon dood neer. Waardeloze poison resist, maar je hebt ook geen tegengif of zoiets, ook.

En het is wel even schrikken als je bij de eerste Telkine ineens je eigen Core Dweller achter je reet aan krijgt.O_O
Af, nee, in je mand! Stout beest! Geen eten vanavond!

King Crimson
19th July 2006, 11:20
Af, nee, in je mand! Stout beest! Geen eten vanavond![/SIZE]
Ik had anders niks gemerkt met me wolfjes :~/

Goffman
19th July 2006, 22:25
Is het mogelijk om van meerdere items tegelijk de specs te laten zien, zodat ik makkelijker een screenshot kan nemen om mijn equipment aan jullie laten zien?

Lord Vampire
22nd July 2006, 09:56
Volgens mij niet. :(

Sobek
22nd July 2006, 10:00
Eindelijk ben ik weer terug van vakantie en heb ik Titan Quest besteld. Moet alleen nog wachten op de verzending...:S Kan niet wachten...O+

Seal64
22nd July 2006, 12:12
Ik had anders niks gemerkt met me wolfjes :~/

Nou, ik heb nu ook de Epic versie eronder, en die kon 't ook. Misschien dat hij bij jou die move niet kan gebruiken (ik geloof dat je meerdere wolfjes kunt ophalen, tegen maar één Core Dweller) omdat íe het te druk heeft...

Goffman
23rd July 2006, 02:56
Bijna Act 3 klaar en lvl 30...en een week geleden had ik het spel nog niet.....damn!

Vanaf nu maar even wat rustiger aan doen lol....

Lord Vampire
23rd July 2006, 16:25
Bijna Act 3 klaar en lvl 30...en een week geleden had ik het spel nog niet.....damn!

Vanaf nu maar even wat rustiger aan doen lol....

Ik was na 30 uur spelen level 27 ofzo... Echt, om bij die level 65 te komen heb je echt grof veel tijd gespeeld hoor. Dat is het dus wel waard. Je hebt nu alleen gewoon veel tijd in de vakantie waarschijnlijk.

Goffman
24th July 2006, 01:29
Level 30!

Hier een plaatje:

http://img.photobucket.com/albums/v289/outlandos/titanpic.jpg

Sl!der
24th July 2006, 10:28
Ik heb gister op lvl 34 het spel uitgespeeld.
Heb alle hoeken van elke map bezocht en alles neer gehakt wat ik kon vinden. Zo krijg je best veel XP. Als je nog slimmer bent loop je vlak voor het einde het spel terug uit.
Als je opnieuw saved en herstart, zijn alle enemy's weer levend en kan je ze gebruiken om je XP te boosten!
Maar heb hem dus uit op lvl 34 vol Archer/spear met Storm (echt super Mastery!) en Hunter (zuigt gigantisch!).

Sobek
24th July 2006, 11:56
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar, welke mastery in TQ nu het beste uit de bus komt.
Wat vinden jullie?
Die defender, is dat een goede? Je avatar een flinke musle boost geven...:)

zalzaron
24th July 2006, 12:21
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar, welke mastery in TQ nu het beste uit de bus komt.
Wat vinden jullie?
Die defender, is dat een goede? Je avatar een flinke musle boost geven...:)

tja, hoe hoger ik kom hoe meer ik het gevoel krijg dat alleen skills die +% iets geven nog nuttig zijn, mijn lich bv, heb ik compleet weg gehaald, gewoon omdat hij niet erg nuttig meer was.

summon skills verliezen dus al vrij snel hun nut (imo)

denk dat je met warfare en nature wel goed zit.

Goffman
24th July 2006, 16:11
tja, hoe hoger ik kom hoe meer ik het gevoel krijg dat alleen skills die +% iets geven nog nuttig zijn, mijn lich bv, heb ik compleet weg gehaald, gewoon omdat hij niet erg nuttig meer was.

denk dat je met warfare en nature wel goed zit.

Pets/summones krijgen op Epic en Legendary moeilijkheidsgraad een stat. boost. Zo zijn pets in Act 1 dus altijd erg nutting, in Act 2 al iets minder maar nog wel de moeite waard en in Act 3 zijn ze slecht.

zalzaron
24th July 2006, 16:19
Pets/summones krijgen op Epic en Legendary moeilijkheidsgraad een stat. boost. Zo zijn pets in Act 1 dus altijd erg nutting, in Act 2 al iets minder maar nog wel de moeite waard en in Act 3 zijn ze slecht.

ik had in Act 3 ook echt het gevoel dat ik die lich mee nam puur voor ze plague bolt.

Spooxx
24th July 2006, 17:41
Spirit ftw!

Die skill dat je 3 dingen afschiet met een staff (thernion attack?) + die splash die daar bij zit werkt echt perfect:).

Sobek
27th July 2006, 20:16
De TQ patch 1.11 hebben jullie al?
http://www.gamespot.com/pc/rpg/titanquest/download.html?sid=6154734

Seal64
29th July 2006, 20:16

Dat zal ook wel erg afhankelijk zijn van je build. Ik loop hier als L44 Elementalist in Legendary rond, maar zonder Core Dweller kom ik nergens. Ik heb hem hard nodig om alles bezig te houden, zodat ik het dan met Volcanic Orbs kan bestoken.
That said, de laatste Epic Telkine heb ik gesloopt zonder dat 'ie me ook maar gezien heeft. Die kun je namelijk vanaf die richel, waar je langs binnenkomt, met Volcanic Orb bombarderen (SHIFT-cast FTW). Het is erg cheap, het is erg flauw, maar het werkt en ik heb uiteindelijk alleen een paar energy potions nodig gehad. All is fair in love and war...

Lord Vampire
30th July 2006, 15:16
Even de aanvullende patches, ipv de normale V1.11...

V1.01 naar v1.11:
http://www.worthdownloading.com/download.php?gid=1451&id=8145

V1.08 naar V1.11:
http://www.worthdownloading.com/download.php?gid=1451&id=8146

Mjr_Winters
31st July 2006, 01:31
Ik heb het spel net gister binnengekregen, en de eerste gast waarmee ik samen online was gaf me gelijk 2 miljoen :P jammer genoeg ben ik er daarna achter gekomen dat er ook veel spelers zijn die helemaal niet zo puik zijn. Er word soms geen woord gezegt in een volle party:S bij WoW is dat wel heel anders.

maar ff 2 vraagjes:

1: Is het mogelijk skills weg te halen en dat je de punten terugkrijgt? zo ja waar en hoe?

2: Weten jullie mischien waar ik een goeie tweak guide voor dit spel kan vinden? de performance is soms niet te harden. Ik heb af en toe maar iets van 3 fps. Terwijl mijn systeem toch op de processor na aan de aanbevolen eisen voldoet.

Lord Vampire
31st July 2006, 08:30
Ik heb het spel net gister binnengekregen, en de eerste gast waarmee ik samen online was gaf me gelijk 2 miljoen :P jammer genoeg ben ik er daarna achter gekomen dat er ook veel spelers zijn die helemaal niet zo puik zijn. Er word soms geen woord gezegt in een volle party:S bij WoW is dat wel heel anders.

maar ff 2 vraagjes:

1: Is het mogelijk skills weg te halen en dat je de punten terugkrijgt? zo ja waar en hoe?

2: Weten jullie mischien waar ik een goeie tweak guide voor dit spel kan vinden? de performance is soms niet te harden. Ik heb af en toe maar iets van 3 fps. Terwijl mijn systeem toch op de processor na aan de aanbevolen eisen voldoet.

1. Ja, in grotere steden vind je een Mystic, met een grote blauwe bol boven zijn hoofd. Daar kun je punten uit skills weg laten halen. Niet uit de balk van je skills alleen, maar wel uit skills zelf en die krijg je dan terug om weer ergens anders aan toe te delen. Het kost echter wel geld per punt en dat verdubbelt zich telkens...

2. Dat schijnt normaal te zijn, mijn pc voldoet ook ruim aan de eisen en ook ik heb soms dat ik zo goed als blijf hangen (vooral als ik uit een grot kom). Mijn broer heeft dezelfde pc als ik, alleen dan 2048mb geheugen en een 7800GTX en ook hij heeft hetzelfde probleem...
Het spel is gewoon niet erg goed gebouwd...
Of er een tweakguide is weet ik niet. Wat ik wel weet is dat ik Anti-Aliasing uit zou zetten. Dat scheelt veel op je performance en je speelt 99% van de tijd toch helemaal uitgezoomd en dan merk je weinig van dat AA niet aan staat....

Sobek
31st July 2006, 14:09
Zou er voor TQ ook een uitbreiding komen?
Wat mij dan wel leuk lijkt is dat ze naar de Romeinse Tijd zouden gaan, die rare jongens eens van katoen geven... of naar Noord Europa de barbaren eens een lesje te leren...
:P O+
Eerst moet mijn hele versie nog binnenkomen van de bestelling.

Seal64
3rd August 2006, 12:28
Zou er voor TQ ook een uitbreiding komen?
Wat mij dan wel leuk lijkt is dat ze naar de Romeinse Tijd zouden gaan, die rare jongens eens van katoen geven... of naar Noord Europa de barbaren eens een lesje te leren...
:P O+
Eerst moet mijn hele versie nog binnenkomen van de bestelling.

Sterker nog, het zou me hogelijk verbazen als er géén expansion zou komen. Eigenlijk op het moment dat ik erachter kwam dat het maximaal haalbare level in TQ 65 is, had ik al het idee dat dit (zoals in MMORPGs vaak gedaan wordt) in een expansion omhoog gehaald zou worden.

Sobek
3rd August 2006, 14:11
Level 65 is niet verkeerd...:)
Wat denk jij dat ze zouden gebruiken in een expansion? Welk(e) land(en) en welke tegenstanders?

wolfje26
3rd August 2006, 19:42
ik heb een vraagje: ik geraak niet op internet als ik wil joinen,er komt telkens "unable to connect to server",als ik host gaat het wel
hoe kan ik dat oplossen?

greetzzz frank

Sobek
4th August 2006, 07:47
Nee, ik ben nog niet on-line geweest... sorry.
;P

Dalamar
4th August 2006, 09:13
Gisteren een interessant(?) set-item gevonden. Ik heb er zelf niets aan, misschien een van de anderen hier, dan kan ik het online even aan je overhandigen.
Als ik de naam goed onthouden heb gaat het hier om de Labyrinthine Helmet.
Zie ook deze pagina (http://www.gamebanshee.com/titanquest/setitems/labyrinthinewarsuit.php).

Seal64
4th August 2006, 15:17
Level 65 is niet verkeerd...:)
Wat denk jij dat ze zouden gebruiken in een expansion? Welk(e) land(en) en welke tegenstanders?

Nou ja, Diablo 2 was van begin af aan al L99 max. De uitbreiding heeft daar niets aan veranderd.
Even brainstormen, dan kom ik op een aantal mogelijke settings... De Noorse mythologie is nog niet behandeld, al moet ik daar meteen bij zeggen dat er in China en Egypte ook niet veel mythologie bij kwam kijken. Maar goed een tour door lapland zou een optie kunnen zijn.
Verder zou je het ook nog wat verder van huis kunnen gaan zoeken. Zuid- en Noord-Amerika kennen ook heel wat mythische verhalen, denk dan aan de Inka, de Maya en uiteraard de verschillende "native American" volkeren. En daar kun je volgens mij makkelijker flink mee uitbreiden, het hele Noorse gebeuren is wat kleinschaliger.

Lord Vampire
5th August 2006, 09:08
Gisteren een interessant(?) set-item gevonden. Ik heb er zelf niets aan, misschien een van de anderen hier, dan kan ik het online even aan je overhandigen.
Als ik de naam goed onthouden heb gaat het hier om de Labyrinthine Helmet.
Zie ook deze pagina (http://www.gamebanshee.com/titanquest/setitems/labyrinthinewarsuit.php).

OE!! Ik heb daar de Cuirass van! Ik ben geinteresseerd o^ Pm even als je wat wilt afspreken ofzo en wat je zelf wilt hebben oid?

Dalamar
6th August 2006, 22:37
PM gestuurd :)
Ik heb ook nog toevallig een ander blauw item gevonden: Might of Brennus.

29-52 Damage
Speed: Slow

+21% Damage
15% Chance For One of the Following:
45 Bleeding Damage Over 3 Seconds
2-3 Seconds of Stun
+15 Strength
+19 Defensive Ability
+15% Attack Speed

Required Dexterity: 61
Required Strength: 138

Ik vind wel erg veel fighter gear, jammer dat ik een Druid ben (Storm/ Nature).

Sobek
7th August 2006, 08:25
I prefer a Warrior, maar ja, dat ben ik. ;P
Zelf lijkt me een van de beste combi's Warfare/Storm te zijn...

Mjr_Winters
9th August 2006, 18:49
Ik heb het spel maar in de kast gezet. Ik heb gewoon geen zin meer om te spelen. Het is echt onspeelbaar als je alsmaar een fps van 3 hebt. Dat is zeker lullig als je volgens de verpakking een systeem hebt wat voldoet aan de eisen.

Sobek
10th August 2006, 09:34
Dat klinkt jammer, want TQ is leuk.
Zelf moet mijne nog binnenkomen. De bestelling duurt wel erg lang :~/ :S ~:{
Maar als ik TQ heb dan wordt dat super o^

Illuvater
10th August 2006, 10:04
Ik kan mezelf er even niet toe zetten om verder te gaan met mijn Defender (level 38)..

De weinige tijd die ik momenteel heb gaat in Company of Heroes zitten ben ik bang. B)

Lord Vampire
10th August 2006, 12:41
Ik kan mezelf er even niet toe zetten om verder te gaan met mijn Defender (level 38)..

De weinige tijd die ik momenteel heb gaat in Company of Heroes zitten ben ik bang. B)

Zelfde heb ik ook, ik heb een Slayer van level 36, maar speel er weinig meer mee. Vind het wel tof om te doen, maar het kost al snel veel tijd en dat neem ik er niet voor 8-)

Sobek
10th August 2006, 14:59
Spellen zijn zo-ie-zo verslavend en tijdverslindend.
TQ lijkt me juist een goed tijdsverdrijf :D

aXe
10th August 2006, 15:17
Ik kreeg die Titan niet dood op level 32 met mijn defender (alleen daar maar punten in gestopt, adrenaline, heal, damage met adrenaline + speed). Alleen met die aura's kreeg ik hem heel snel op 40% maar zodra die zijn uitgewerkt wordt ik zo gepakt door die AE breath die hij doet (die brandt echt gigantisch). Misschien maar eens resist gear vinden voor ik hem weer probeer. Voor de rest leuk spel (denk zelfs leuker met meerdere mensen).

Dalamar
10th August 2006, 17:01
Weer een interessant set item gevonden (en voor de zoveelste keer niet interessant voor m'n eigen character helaas).

Iemand interesse in Ramses' Coat?
70 Armor

12% Pierce Resistance
13% Poison Resistance
25% Chance of 5-15 Fire Retaliation
+50 Health
+31% Health Regeneration
+50% Less Damage From Demons

Part of the Ramses' Royal Armor item set.

Required Strength: 193

Zie ook hier (http://www.gamebanshee.com/titanquest/setitems/ramsesroyalarmor.php).

Bram_76
14th August 2006, 09:36
hey man hoe kom je aan dat schild en waar heb je het gevonden ?? ik speel nu ook al een tijd itan quest en vindt het een super goed en mooi spel of het de diablo killer is ben ik ook nog niet echt achter maar het gaat cker een kans maken. ik heb nu een fire/nature gemaakt en dat gaat me goed mijn volgende character wordt cker een hunter.

hey ik kan niet op het internet spelen steeds als ikop refresh druk gebeurd er niks. ik krijg geen servers in mijn lijst die ik kan joinen weet iemand msschien hoe dit kan en hoe ik het kan oplossen ??

ik heb ook al een aantal special items gevonden maar ook niet echt voor mijn
character.

Sobek
14th August 2006, 10:19
Misschien kunnen we dan items uitwisselen als je goede items tegenkomt...o^

jos
14th August 2006, 16:44
hey ik kan niet op het internet spelen steeds als ikop refresh druk gebeurd er niks. ik krijg geen servers in mijn lijst die ik kan joinen weet iemand msschien hoe dit kan en hoe ik het kan oplossen ??

Misschien moet je bepaalde poorten in je Firewall/router openen.
Weet je zeker dat je wel op internet aan het zoeken bent en niet op LAN? ;)

P.S. Als je kort na het plaatsen van je reactie nog iets wilt toevoegen, kan je de Edit-knop gebruiken, die rechts-onder je post zit. Zo voorkom je dat je dubbelposts maakt.
Welkom trouwens. :)

Liquid_T<NL>
14th August 2006, 16:48
Heb je ook de nieuwste patch? Misschien zoekt ie wel naar mensen die dezelfde versie draaien :)

venus17879
16th August 2006, 04:07
HELP! Zou iemand me kunnen helpn met het volgende probleem. Heb Titan Quest laatst geinstaleerd.Het spel crashte een paar keer dus ben ik op zoek gegaan naar een patch om het te fixen.Heb uiteindelijk gevonden dat het ondertussen al twee zijn, namelijk 1.01-1.08 en 1.08-1.11.Heb mijn game dus ge-update van versie 1.0 naar 1.11.Allen nu heb ik het volgende probleem:het spel crash meer dan voordat ik de patch had, vooral als ik de portal gebruik, of met veel tegenstanders vecht (of gewoon ineens).Weten jullie of er alweer een nieuwere patch bestaat of een andere oplossing voor het crashen van het spel?Ik heb op het internet gezien dat vele dezelfde probleem hebben.Zijn er toevallig andere mensen die met de patch nog problemen hebben?Kan iemand me helpen!Ik wil zo graag doorgaan met mijn spel!!!!! thanx......

Sobek
16th August 2006, 08:24
Wat is de inhoud van je PC? Welke hardware heb je erin?
Misschien trekt je PC het gewoon net niet. Misschien is er niet genoeg free space op je PC...
Deze patches zouden het moeten kunnen verhelpen.

Probeer anders eens op het officiële website forum van TQ.

venus17879
16th August 2006, 13:44
Mijn sys req voldoen allemaal aan de requierments.Sommige zijn zelfs beter zoals mijn video card(256mb).Ik heb een amd athlon 3,5ghz.Enige conflics zou de 512 mb ram kunnen zijn omdat de aanbevolen snelheid 1gb ram is maar dan nog!De minimum vereiste is toch nog 512mb, dus ja.Kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen!Zijn zat mensen die ook 512 hebben en het spel spelen.Verder heb ik minstens 80 gb ruimte.Heb ook op TQ forum gepost maar probeer antwoorden te vinden overaal waar ik kan.Het ligt echt aan het spel.Totdat er een echt goede patch is wil ik proberen om de best mogelijke oplossing te vinden.Heb gezien dat veel mensen ook met de patch nog veel crashes meemaken!Is er iemand die geen crashes meemaakt?Zo ja, kun je me even je options.txt. laten zien?Wat heb je allemaal wel en niet aan?Still need help!I love the game!I want to play in peace!

Groetjes

Sobek
16th August 2006, 15:05
Peace man :bier:
Je hebt ook een origineel spel? ;) Dat is natuurlijk al een goede start...:)

Liquid_T<NL>
16th August 2006, 15:07
Mijn sys req voldoen allemaal aan de requierments.Sommige zijn zelfs beter zoals mijn video card(256mb).Ik heb een amd athlon 3,5ghz.Enige conflics zou de 512 mb ram kunnen zijn omdat de aanbevolen snelheid 1gb ram is maar dan nog!De minimum vereiste is toch nog 512mb, dus ja.Kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen!Zijn zat mensen die ook 512 hebben en het spel spelen.Verder heb ik minstens 80 gb ruimte.Heb ook op TQ forum gepost maar probeer antwoorden te vinden overaal waar ik kan.Het ligt echt aan het spel.Totdat er een echt goede patch is wil ik proberen om de best mogelijke oplossing te vinden.Heb gezien dat veel mensen ook met de patch nog veel crashes meemaken!Is er iemand die geen crashes meemaakt?Zo ja, kun je me even je options.txt. laten zien?Wat heb je allemaal wel en niet aan?Still need help!I love the game!I want to play in peace!

Groetjes
Wat is je videokaart precies? Het aantal MB zegt weinig over de videokaart you know...

En een 3,5 Ghz bestaat niet, zal wel 3500+ zijn ;)

venus17879
17th August 2006, 01:23
radeon x300/x550 en ja het is 3500+

Liquid_T<NL>
17th August 2006, 01:37
Niet echt de beste graka die er is, best een slecht ding, maar ik denk niet dat je crashes daardoor komen... Nieuwste drivers van Ati geïnstalleerd?

venus17879
17th August 2006, 01:59
radeon omega, dus ja

Liquid_T<NL>
17th August 2006, 02:07
officiele drivers al geprobeerd?
edit: Welke versie van de omega drivers?

Sobek
18th August 2006, 08:42
He he,... eindelijk het HELE spel binnen. Gisteren meteen opgestart. Patches geïnstalleerd. Werkt perfect. Nog geen crash meegemaakt. Portals gebruikt, maar geen problemen.
Warfare als 1ste special ability o^
Vraagje: Welke special ability van warfare vinden jullie het beste?
Onslaught en Dual wielding lijken mij erg geschikt.

Vraagje: Als je multiplayer speelt, kan je dan je hero van singleplayer voor multiplayer importeren? Of hoe werkt dat precies?

aXe
18th August 2006, 11:28
Je kan gewoon je hero in multiplayer gebruiken...

Sobek
18th August 2006, 12:55
Heb je dat eens uitgeprobeerd dan?
Ook als je een spel joint?

aXe
18th August 2006, 16:19
Start spel, klik op play titan quest, selecteer je character, klik op single/join mp of host mp game knopje en dan op start drukken? (met keuze uit LAN, Online etc. als multiplayer optie). Iets zegt mij dat je het nog niet uitgeprobeerd hebt? :D

Sobek
18th August 2006, 16:28
Start spel, klik op play titan quest, selecteer je character, klik op single/join mp of host mp game knopje en dan op start drukken? (met keuze uit LAN, Online etc. als multiplayer optie). Iets zegt mij dat je het nog niet uitgeprobeerd hebt? :D
Idd ;) Niet verder vertellen hoor...o:]
Nee, heb net de officiële hele versie binnen, dus nog erg in het begin van het spel.
Bij Sacred moest je apart een hero aanmaken om in multiplayer te spelen. Of in het begin meteen in multiplayer starten. Dit vind ik jammer, want ik was met Sacred al lang begonnen met de singleplayer campaign...:S Hopelijk lossen ze dit wel op in Sacred 2

Liquid_T<NL>
19th August 2006, 01:22
Idd ;) Niet verder vertellen hoor...o:]
Nee, heb net de officiële hele versie binnen, dus nog erg in het begin van het spel.
Bij Sacred moest je apart een hero aanmaken om in multiplayer te spelen. Of in het begin meteen in multiplayer starten. Dit vind ik jammer, want ik was met Sacred al lang begonnen met de singleplayer campaign...:S Hopelijk lossen ze dit wel op in Sacred 2
Vind ik juist nooit zo'n strak plan... Offline een trainer gebruiken, en online dan met je gecheatte character ownen :S

Sobek
19th August 2006, 09:24
Waarom niet, je hebt toch die hero? Kan je het dan toch gebruiken. On-line speel ik met vrienden, dus da's geen wedstrijd of zo...:)

aXe
19th August 2006, 10:17
Ik snapte eerst niks van die stenen en coins 1/3, 1/4 etc. Kwam er pas achter nadat ik hem op normal had uitgespeeld dat je die voorwerpen op elkaar kan usen om zo een volledige steen te krijgen (met meer effect). Beetje zonde dat ik er zoveel nu heb verkocht en veel van die nutteloze op mijn gear heb gegooid :D

Sobek
19th August 2006, 11:50
Ja, dat met die GEAR snapte ik eerst ook niet... Nu heb ik best goede gears aan mijn zwaarden ed. toegepast o^
Het is een super verslavend spel...:P

Liquid_T<NL>
19th August 2006, 11:57
Waarom niet, je hebt toch die hero? Kan je het dan toch gebruiken. On-line speel ik met vrienden, dus da's geen wedstrijd of zo...:)
om wat ik zeg, niet iedereen speelt met vrienden, en als mensen met characters gaan spelen die bij elkaar gecheat zijn, is het niet zo fijn als je dan zelf echt een zooi uren hebt gespeeld om eerlijk een sterke character te hebben, en je wordt ingemaakt door iemand die in 2 dagen een bot heeft laten trainen.

Zelfde als bij MMORPG's eigenlijk, anti-bot policy

Sobek
21st August 2006, 10:25
Dan blijf je lekker singleplayer spelen...:P
Zelf vind ik het ook leuker om een RPG te spelen, maar maak je niet zo druk ;P

Liquid_T<NL>
21st August 2006, 11:05
Dan blijf je lekker singleplayer spelen...:P
Zelf vind ik het ook leuker om een RPG te spelen, maar maak je niet zo druk ;P
je snapt het niet of wel? Het gaat erom dat het wel zo eerlijk dat als je veel moeite doet voor je char, dat je char sterker is dan iemand die er minder moeite voor doet. Anders is het nogal oneerlijk.

En buiten dat, interesseert het mij geen moer, het was een reactie op de vraag waarom sommige developers ervoor kiezen dat je met je SP char niet online kan...

Sobek
21st August 2006, 12:11
Jawel, ik volg het wel...
Relax, er zijn ergere dingen op deze aarde :aai: -> :bier:

Welke Class heb jij?
Ik zelf heb een Battlemage (warfare + Earth)
Zit pas in level 10
Vind de volgende dingen erg goed:
- Onslaught
- Dual wield (wil graag naar HEW)
- Earth Enchantment (wil graag naar BRIMSTONE en STONE SKIN)
- Verder wil ik graag naar SUMMON CORE DWELLER

Iemand nog goede ervaring?

knuppel5
21st August 2006, 13:09
Ik heb een probleempje met de demo. Bij elke link staat er "Tagnotfound".

JoinTeD
21st August 2006, 13:13
ja bij mij ook

http://i50.photobucket.com/albums/f303/Joint19/raar.jpg

Liquid_T<NL>
21st August 2006, 13:15
Daar is al een hele tijd terug een fix voor gemaakt door oa Jos... Zoek even wat pages terug of op google

jos
21st August 2006, 13:50
Daar is al een hele tijd terug een fix voor gemaakt door oa Jos... Zoek even wat pages terug of op google

Post nummer 15 uit deze thread. ;)

Ga naar My Documents/My Games/Titan Quest Demo/Settings/options.txt
Daar staat waarschijnlijk ergens "Language = Dutch" Verander dit in "English" en kopieer de hele regel.

Vervolgens open je :
xxx\Titan Quest\Settings\default.ini en onderaan plak jedezelfde regel. Weet eigenlijk niet of dit noodzakelijk is maargoed.

Save beide bestanden en start het spel.

Sobek
21st August 2006, 14:13
Ja, dat verhelpt alles, want ik heb dat toen ook geprobeerd. o^
Succes...

degrotesnor
21st August 2006, 18:59
Mijn probleem is dat wanneer ik het spel speel (tq) dan zie ik aleen maar het haar van die gast die ik ben help me a.u.b. alvast bedankt:?

Black
21st August 2006, 19:34
10 minuten dude, beetje geduld. Zal wel een grafische glitch zijn, probeer laatste drivers van je videokaart oid. Of post in ieder geval je systeem specs..

degrotesnor
21st August 2006, 19:36
kloksnelheid 3.00 gh pentium 4
intern geheugen; 1024
gr kaart : ge force 7600 gt 256
windows xp

En wat moet je bij het begin doen k sta daar alleen maar een beetje. alvast bedankt

Liquid_T<NL>
21st August 2006, 20:54
Gebruik voortaan de edit knop ---> http://forum.gamer.nl/images/buttons/edit.gif als je iets wil toevoegen aan je vorige posts. 3 posts vlak achter elkaar zitten we niet op te wachten.

Download en installeer dit (http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_91.31.html) eerst eens. En het spel wijst zich vanzelf daarna. En als je er niet uitkomt lees je de handleiding ff...

Dalamar
26th August 2006, 15:21
En voor de -tigste keer interessante gear (set-item) voor een fighter character. Iemand interesset in Imperial Armor (http://www.gamebanshee.com/titanquest/setitems/imperialraiment.php)?

Sobek
27th August 2006, 09:46
Nou, ik ben wel geïnterreseerd in Imerial Armor, maar het vereist wel (Required Strength: 253) dan daar ben ik nog niet aan toe.
Hoe kunnen we dit uitwisselen dan?

Dalamar
27th August 2006, 11:42
Nou, ik ben wel geïnterreseerd in Imerial Armor, maar het vereist wel (Required Strength: 253) dan daar ben ik nog niet aan toe.
Hoe kunnen we dit uitwisselen dan?

Multiplayer sessie starten (met password om ingewenst bezoek te voorkomen) en dan gewoon ruilen.
Moeten we even een tijd afspreken natuurlijk.

Sobek
27th August 2006, 19:30
Klinkt goed. Welke tijd ben jij on-line?

PM me anders...

Sobek
29th August 2006, 11:35
Heeft iemand ervaring met EARTH?
Het lijkt me erg VET om een Core Dweller op te roepen.
Heeft die Core Dweller ook een mogelijkheid om in level te stijgen? Dat zou namelijk wel cool zijn...o^

[edit]
Er is een nieuwe patch uit.

http://www.worthdownloading.com/game.php?gid=1451

THQ and Iron Lore have released an official v1.15 patch for Titan Quest, which fixes various bugs and introduces an improved automatic character backup system. The notes:

GENERAL:

- Fixed crash issues involving teleporting
- Fixed pathing crashes involved with entering and leaving underground areas
- Fixed crashes involving the Alt-Tab function
- Fixed crash issue which could occur when standing at the same coordinates as an item and attempting to pick it up
- Fixed a bug where items would occasionally fall through the world when they are dropped or unsuccessfully picked up
- Fixed a bug where storing manual character back-ups in the SaveData folder would cause those characters to not be visible on the character select screen
- Improved character auto back-up system
- Implemented texture reduction matrix which allows the low graphics settings to use more compressed textures and improves performance on low end systems
- Implemented the ability to turn shadows on and off. Shadows are currently on by default.
- To turn shadows off, go to the My GamesTitan QuestSettings directory and open the options.txt file after changing any option in game. Find the setting called "Shadows" and change its value to false. If the setting does not exist, add the line "shadows=false" to the end of the options.txt file.
- Fixed the 'Fatal Error' message appearing when trying to boot up Titan Quest(tm) with Virtual Memory turned off
Implemented a minidump file into the crash logging system

QUESTS:

- Fixed bug in quest system where quests updating on certain conditions could cause the game to crash and corrupt quest data
- Fixed situation where players were not given credit for quest completion while leaving the game upon completing a quest
- Fixed Quest NPC issue where NPC's were not completing their animation cycles and awarding proper quest tokens to advance the quest. This is in reference to issues some players were having with some of the ship captains updating as well as Phaedrus in the Catacombs.
- Fixed host quest log from being updated when an ungrouped client enters Titan Quest(tm) with certain quest items in their inventory
- Fixed host quest log from being updated when an ungrouped client enters Titan Quest(tm) and proceeds with critical path quests
- Improved the thread safety of the quest state saving system

EDITOR:

- Fixed array values not working properly where importing a record in the Art Manager
- Fixed issue where impassible terrain was not viewable on ATI cards

MULTIPLAYER:

- Fixed disconnects and the inability to host a game for certain network devices which were unable to process network packets over 1400 bytes
[\edit]

Keepertje8
29th August 2006, 16:09
Ik ben net begonnen aan dit spel, ziet er leuk uit, en ben nu lvl 10. Ik ben een Ranger dachtik (Nature/Hunting) en ben opzich wel sterk, maar tis gwoon erg leuk om met me broertje (die een defender is) samen de campaign te spelen. Alleen vraag ik me af of het healen niet makkelijker kan, als ik hotkey indruk (1 bijvoorbeeld) dan krijg je zo'n cursor waarmee je op de char moet klikken die je wilt healen. Kan dat niet makkelijker (een self-heal mod bijvoorbeeld?)

Dat is net zo bij andere aanvallen, ik heb nou een aanval waarmee ik de tegenstander in een web kan zetten, maar met name in groepen is het irritant om de boss te kunnen aanklikken, zou opzich makkelijker moeten kunnen :)

En het vinden van loot is echt tof, heb nu een groene ring gevonden en een blauw schild

Sobek
30th August 2006, 08:08
Het vinden van BUIT is idd erg kicken.
Heb soms echt bijzondere ITEMS gevonden...
Om je sneller te HEALEN, kan je de [9] knop gebruiken.
Om sneller je POWER te vol laten lopen, kan je knop [0] gebruiken.
Om sneller ITEMS van de grond te vissen kan je bijvoorbeeld de [z] knop gebruiken.
Ook kan je gemakkelijk je linker- en rechter muisknop speciale handelingen laten verrichten, door met je rechtermuisknop op de ATTACK een andere speciale actie toe te wijzen...

Keepertje8
30th August 2006, 10:46
Het vinden van BUIT is idd erg kicken.
Heb soms echt bijzondere ITEMS gevonden...
Om je sneller te HEALEN, kan je de [9] knop gebruiken.
Om sneller je POWER te vol laten lopen, kan je knop [0] gebruiken.
Om sneller ITEMS van de grond te vissen kan je bijvoorbeeld de [z] knop gebruiken.
Ook kan je gemakkelijk je linker- en rechter muisknop speciale handelingen laten verrichten, door met je rechtermuisknop op de ATTACK een andere speciale actie toe te wijzen...

Dat snap ik jah o^

Maar ik bedoelde het healen van een nature class, is er geen hotkey waarmee je iemand anders in je party, of jezelf kan healen?

Sobek
30th August 2006, 11:56
Dat heb ik nog niet uitgeprobeerd, dus... sorry.
Maar als je wel weet hoe dit moet, plaats dan ff een reply op het forum :)

Dalamar
2nd September 2006, 01:29
Pfff, uitgespeeld (normal difficulty dan...).
Helaas geen enkel purple item gevonden, en de blauwe items die ik zeer af en toe kon oprapen waren allemaal niet geschikt voor m'n class helaas.
Oh well, op naar Epic difficulty :)

aXe
2nd September 2006, 09:33
Purple vind je niet zo gauw op de 1e difficulty. Ik kom sommige blauwe en groene items wel 2 of zelfs 3x tegen.

Sobek
2nd September 2006, 11:47
Ik heb ook nog geen Purple items in het eerste level gevonden.
Hopelijk komt hier verandering in.
Als je goede blue items tegenkomt, maar niet voor jouw klasse, dan kan je ze misschien uitwisselen met anderen op dit forum?
Ik zelf heb een goede mantel, maar is niet voor mij geschikt... die wissel ik dan uit...:bier:

SLASH
2nd September 2006, 16:16
Patch 1.15 is uit. B)

jos
2nd September 2006, 23:33
Patch 1.15 is uit. B)

Die is volgens mij al sinds Dinsdag uit. :P

SLASH
3rd September 2006, 02:41
Die is volgens mij al sinds Dinsdag uit. :P

oh gemist :P
kwam hem gisteren pas tegen eigenlijk http://images.fok.nl/s/bloos.gif

Gravity
5th September 2006, 20:35
Ik had even een vraagje, ik heb samen met een vriend van mij Titan Quest gekocht via CD-WoW, vandaag binnen gekregen en allebij geinstalleerd & geupdate, dus ik host een server maar staat hij bij die vriend niet in de lijst, dus hij host, zie ik de server ook niet. Wie weet waar dit aan licht? we hebben allebei patch 1.15

Alvast bedankt

//

Laat maar, gister om half 11 deed hij het gewoon:D o^

Sobek
6th September 2006, 08:28
Dat hosten had ik ook voor de eerste keer. Ik host en een vriend kon me niet vinden.
Toen ging die vriend hosten en ik joinen en toen vond ik hem wel.
Ik snap het niet helemaal...:?
Ik was level 18 en hij level 9, het zou toch niet daar aan liggen?

Uiteindelijk is het dus goed gelukt en het is met z'n tweeën echt heel leuk...o^

Liquid_T<NL>
6th September 2006, 10:41
Ports geforward???

Black Eagle
6th September 2006, 12:30
Ik ben op dit moment in het bezit van een gedownloade versie. Maar aangezien ik hem online wil gaan spelen zit ik er toch aan te denken hem te kopen. Heeft iemand info over hoe die online gespeeld wordt? Heb je net als Diablo 2 een aparte character online (neem aan van wel, zou wel lame zijn als het niet zo was ;)). In andere woorden, is de MP hetzelfde als Diablo 2 of zijn er veel veranderingen?

Dalamar
6th September 2006, 12:33
Je kan je offline character gebruiken om online te gaan. Er is ook niet zoiets als battle.net ofzo.
Mijns inziens 2 tekortkomingen van het multiplay gebeuren in TQ.

Black Eagle
6th September 2006, 14:45
Je kan je offline character gebruiken om online te gaan. Er is ook niet zoiets als battle.net ofzo.
Mijns inziens 2 tekortkomingen van het multiplay gebeuren in TQ.

Volgens mij was dat bij Diablo 2 in het begin ook niet. In kan me namelijk nog herinneren met een savegame die ik gedownload had online gespeeld te hebben. Naja totdat zoiets aan Titan Quest toegevoegd word houd ik me wel bij de SP :(.

Sobek
6th September 2006, 19:46
Griekenland is mooi gemaakt, maar Egypte ziet er nog mooier uit! O+
Om verliefd op te worden (zeker wel verslavend o^ )
http://img172.imageshack.us/img172/5296/titanquestegypte1sn1.jpg
http://img509.imageshack.us/img509/6673/titanquestegypte2bv4.jpg
http://img338.imageshack.us/img338/6743/titanquestegypte3cu4.jpg

Sobek
6th September 2006, 21:14
Wie kan mij de weg wijzen uit de Wadjet Canyons?
Ik zit al een hele tijd te zoeken hoe ik hier nu uitkom, maar ik vind geen doorgang, wel grotten, maar ik kom er niet uit of doorheen...
Help, please?
:)
http://img301.imageshack.us/img301/5315/titanquestegypte6tu3.jpg

tccb1833
6th September 2006, 21:37
Als je op L drukt kan je toch portals maken? Als je dan een portal hebt kan je weer terug naar een stad.

Sobek
7th September 2006, 08:09
Als je op L drukt kan je toch portals maken? Als je dan een portal hebt kan je weer terug naar een stad.
Ik weet niet of dat de L knop is, maar ik weet wel dat je een portal kunt aanmaken m.b.v. die paarse knop onderaan (zie in het screenshot hierboven) naast de ATTACK knoppen.
Dan kom je uit in een , door jou uitgekozen stad, met een portal. Als je dezelfde portal, in de stad weer neemt, dan kom je terug op de plek waar je de portal in het begin hebt gemaakt. Erg handig om zo snel en makkelijk ITEMS te verkopen of te kopen...

Maar kan niemand mij helpen met mijn probleem. Ik zit namelijk vast in de Wadjet Canyons... please? :|

aXe
7th September 2006, 12:39
Ehm misschien moet je dat linksonder op je plaatje eens bekijken ;) Dat is een stenen brug.

Sobek
7th September 2006, 13:01
Tjonge jonge,... Ja, je hebt gelijk... Ik zat te |^o bedankt, want ik had (volgens mij) overal gekeken...o:]
Nu kan ik weer verder :)

Gravity
8th September 2006, 09:31
Heb nu 10 uur gespeelt en zit op lvl 19, ben een Summoner (Nature / Earth) en het spel bevalt me zeer goed, ik zit nu in Megara City.

Maar nog even een vraagje:
Soms als ik zit te spelen worden de letters & cijfers helemaal blokkerig en kan ik het dus niet lezen. Is dit ook op te lossen door de Language-trick toe te passen?

Liquid_T<NL>
9th September 2006, 11:41
Heb nu 10 uur gespeelt en zit op lvl 19, ben een Summoner (Nature / Earth) en het spel bevalt me zeer goed, ik zit nu in Megara City.

Maar nog even een vraagje:
Soms als ik zit te spelen worden de letters & cijfers helemaal blokkerig en kan ik het dus niet lezen. Is dit ook op te lossen door de Language-trick toe te passen?
language trick was afaik alleen bij de demo noodzakelijk...

Sobek
10th September 2006, 10:07
Level 19, niet verkeerd o^
Zelf zit ik in level 25 in Egypte.
Egypte vind ik nog steeds super mooi...:)

Vraagje aan jullie:
Welk monster of monsters vinden jullie het moeilijkst om te verslaan bij TQ?

Zelf vind ik die wormen in die grotten erg vervelend:~/ Die zijn lastig te verslaan...

Hier nog een screenshot in Egypte
http://img91.imageshack.us/img91/2396/titanquestegypte7rs4.jpg

zalzaron
10th September 2006, 10:45
cyclops zijn irritant, maar de minotaurs spannen toch echt de kroon.

wie bedenkt er dan om mobs stun te geven O_O

Gravity
10th September 2006, 11:08
Ben ondertussen level 20 & nog steed Summonor, heb nice DPS, 76, en rond de 140 armor, alles gaatdus goed tot nu toe, ik speel het spel samen met een vriend en hij is ook level 20, maar dan een nature/spirit.

aXe
10th September 2006, 12:58
Welke monsters? Die blauwe dragonkins (enorm grote) die je character chargen en dan lekker veel HP eraf prikken.

En als 2e vind ik die Ash Dragons die je character wat gaan staan te frituren :D

En de eindbaas natuurlijk ;)

Sobek
11th September 2006, 08:30
Hmmm,... die dragons heb ik nog niet ontmoet O_O maar ze klinken wel gevaarlijk :D
Zit in Egypte steeds te kl##ien met die wormen in die grotten.
Ben ook heel benieuwd hoe China eruit ziet. :)

Black Eagle
13th September 2006, 11:15
Ben nu lvl 19, Storm/Nature. Avg dmg van 150, 108% attack speed, en 161 DPS. Tot nu toe nog niet echt moeilijke monster tegen gekomen, ze gaan eigenlijk allemaal wel neer na 1-2x raken. En natuurlijk Lightning Bolt skill voluit :D.

Deze cap vond ik trouwens in het begin. Gebruik hem nog steeds, erg relaxed _O_.

http://img218.imageshack.us/img218/1463/caplc3.jpg

Gravity
13th September 2006, 17:53
Nice DPS, alleen wel lage armor:P maar dat komt later denk ik wel?

Black Eagle
13th September 2006, 18:52
Nice DPS, alleen wel lage armor:P maar dat komt later denk ik wel?

Armor heb ik nog niet nodig :P, heb nu 1646hp met nature buff. Eindelijke goede staff gevonden, en heb nu totaal 319 DPS (met buffs). En ondertussen lvl 25 :).

Sobek
13th September 2006, 19:29
Weet je wat nu leuk is?
Laat op het forum zien welk character / avatar / held je voor TQ hebt...
Je hebt namelijk zo veel armor en weapons dat je hele verschillende uiterlijken krijgt.

Dit ben ik :D
http://img102.imageshack.us/img102/3457/titanquestsobekmenno1ph0.jpg

Lord Vampire
13th September 2006, 19:32
Hmmm,... die dragons heb ik nog niet ontmoet O_O maar ze klinken wel gevaarlijk :D
Zit in Egypte steeds te kl##ien met die wormen in die grotten.
Ben ook heel benieuwd hoe China eruit ziet. :)

Die komen ook pas in de Orient. En die zijn echt fking hard af en toe! (zeker als je met zijn tweeen speelt, en de ander is nergens te bekennen, aangezien de moeilijkheidsgraad dan omhoog is gegaan...) Maar het meest pijnlijk vond ik de gastjes op het pad naar de eindbaas toe, die cyclops daar (zoals iemand al zei), machtig, met 2 rake klappen is zelfs mijn level 37 fighter al dood 8-)

Lord Vampire
13th September 2006, 19:32
Weet je wat nu leuk is?
Laat op het forum zien welk character / avatar / held je voor TQ hebt...
Je hebt namelijk zo veel armor en weapons dat je hele verschillende uiterlijken krijgt.

Dit ben ik :D

Daar is al een apart topic voor, zoek maar eens even...

Gravity
13th September 2006, 20:17
Heeft er iemand toevallig delen van de Ramses' Royal Armor Set die hij/zij niet gebruikt? ben deze set namelijk aan het sparen(A)

Ramses' Royal Armor
- Ramses' Coat
- Ramses' Coil
- Ramses' Greaves - Heb ik al
- Ramses' Headdress
- Ramses' Scepter

Dalamar
14th September 2006, 00:45
Heeft er iemand toevallig delen van de Ramses' Royal Armor Set die hij/zij niet gebruikt? ben deze set namelijk aan het sparen(A)

Ramses' Royal Armor
- Ramses' Coat
- Ramses' Coil
- Ramses' Headdress
- Ramses' Scepter

Ik had ooit Ramses' Coat, maar die heb ik geruild met Vampire.

Sobek
14th September 2006, 08:08

Ramses' Royal Armor
- Ramses' Coat
- Ramses' Coil
- Ramses' Headdress
- Ramses' Scepter
Ja, die heb ik al. Weet alleen nu niet wel deel ik heb van Ramses. Ruilen voor Obsidian Armor?

@ Daar is al een apart topic voor, zoek maar eens even...
Ja da's niet leuk... dan zijn er 2 threads over TQ?

Lord Vampire
14th September 2006, 10:10
Ik had ooit Ramses' Coat, maar die heb ik geruild met Vampire.

Nee, dat was de Labyrinthine helmet, waar ik zelf al de armor van had ;)

@ Daar is al een apart topic voor, zoek maar eens even...
Ja da's niet leuk... dan zijn er 2 threads over TQ?

Eentje om over te praten, dat is deze, en eentje om je character in te posten, net als voor Oblivion dus, daar zijn ook 2 threads voor.

Sobek
14th September 2006, 11:16
Ik heb net de thread lopen zoeken, maar kon de andere Thread over TQ characters niet vinden :?

Lord Vampire
14th September 2006, 11:58
Ik heb net de thread lopen zoeken, maar kon de andere Thread over TQ characters niet vinden :?

Hmm, ik zou haast durven zweren dat die er ook was... misschien dan toch alleen maar voor Oblivion? Ik zal eens kijken voor een screenshot van mijn character dan...

Gravity
14th September 2006, 12:36
Ja, die heb ik al. Weet alleen nu niet wel deel ik heb van Ramses. Ruilen voor Obsidian Armor?

@Sobek: Helaas heb ik daar niks van, zou ik misschien een stuk kunnen kopen dan?

@Algemeen:
Ik zit nu in Babylon, en wat zijn die grasdingen makkelijk te verslaan, maar die soort trollen killen men low leveled beestjes met een paar klappen, vooral die water aanval :@. Maar 2 x raken met me staff = dood dus dat scheelt :duke:

Sobek
15th September 2006, 15:06
Ja, zit nu ook in Babylon. Moest eerst wennen aan de settings, maar vind Babylon nu ook wel mooi. Ben opweg door de Orient en the Silk route o^
Dit is mijn Character:
http://img225.imageshack.us/img225/6536/titanquestsobekmenno2ja9.jpg

Gravity
15th September 2006, 15:19
@Sobek

Weet je ondertussen al welk stuk je van het ramses armor hebt? en hoeveel geld je ervor wilt?

Black Eagle
16th September 2006, 15:59
Zojuist uitgespeeld. Had het gister al kunnen doen, maar toen verscheen de portal niet naar de end-boss en dat monster was onsterfelijk :S. Maar nu opnieuw gedaan en alles ging goed. En 2 blauwe items erbij :).

http://img86.imageshack.us/img86/7647/naamloosfy8.jpg

Dalamar
17th September 2006, 01:07
Man ik heb ook een Druid, maar die heeft echt andere stats.. en een veeeel lagere DPS. Weird.

Black Eagle
17th September 2006, 21:25
Ik heb een hele hoop +Lightning/elemental% damage. Zal morgen screenshots van me equips maken, en wat stuff die ik heb gevonden. Aangezien ik toch online wil gaan om te traden/kopen zal ik het spel binnenkort bestellen.

Heb nu bijna 600 DPS, 1500+ met battle marker.

Black Eagle
18th September 2006, 22:05
Mijn character en equip:

http://img77.imageshack.us/img77/4443/characterequiple0.jpg

Build (eigen, geen pre-made stuff):

http://img46.imageshack.us/img46/7458/buildstormug7.jpg
http://img55.imageshack.us/img55/8659/buildnaturess0.jpg

Als je nog tips/op- of aanmerkingen heb, throw it :).

Dalamar
19th September 2006, 08:00
Als je nog tips/op- of aanmerkingen heb, throw it :).

Tips zeker niet, nice gear o^
Veeel beter dan dat van mij, al mag ik niet klagen met de redelijk hoge resistances die ik nu heb. Ik bedoel, 78% fire resistance was wel handig bij Typhon :)

Black Eagle
19th September 2006, 09:32
Tips zeker niet, nice gear o^
Veeel beter dan dat van mij, al mag ik niet klagen met de redelijk hoge resistances die ik nu heb. Ik bedoel, 78% fire resistance was wel handig bij Typhon :)

Typhon stelt niks voor :P. Al die mobs die ervoor staan ren ik voorbij. Dan ga ik links van de health leech paal staan, die sloop ik. Frost -> Battle Marker -> Mastery, en 10sec later ligt die plat ;). Als je precies aan het einde van die fire breath blijft staan raakt die je net niet, maar jij hem wel :).

Gravity
21st September 2006, 07:24
De Telkine is haast nog moeilijker met die bug als Typhon, jezus wat ging die snel neer:P

Gravity
23rd September 2006, 08:31
Nieuwe update is er, hoop dat Telking bug is verholpen :)

Ben nu op zoek naar het volgende set armor:
Adept's Regalia
- Adept's Clasp
- Adept's Diadem - Heb ik al
- Adept's Leggings - Heb ik al
- Adept's Mantle - Heb ik al

Heeft iemand hier een stuk van om te ruilen?

SLASH
23rd September 2006, 17:12
1.20 patch is uit

jos
23rd September 2006, 17:45
1.20 patch is uit

Voor meer informatie, zoals wijzigingen en downloadlinks, zie http://titanquestvault.ign.com/fullstory.php?id=21388

Lord Vampire
23rd September 2006, 20:05
Raised the difficulty of monsters on the path to Olympus Summit

O_O Die zijn al best wel hard vind ik zelf...

Ze hebben eindelijk wat met Balance gedaan, ik hoop dat de fighters nu wat meer aan de magic users kunnen tippen... want dat ik 4 keer dood ga terwijl ik Typhon probeer dood te krijgen als fighter, terwijl iedere magic user hem binnen 10 seconden dood heeft is natuurlijk geen porem! 8-)

Sobek
26th September 2006, 13:11
Nieuwe update is er, hoop dat Telking bug is verholpen :)

Ben nu op zoek naar het volgende set armor:
Adept's Regalia
- Adept's Clasp
- Adept's Diadem
- Adept's Leggings
- Adept's Mantle - Heb ik al

Heeft iemand hier een stuk van om te ruilen?
Nee, heb geen Adept's Regalia artikelen...